ervaring om achterkant van dit aan te passen?

61304


dan krijg je zoiets????
 
Hmmm ik vind je solo seat echt cool. Weet je al hoe je die gaat monteren???

Over het idee van het achter spatbord ben ik nu ik het zo zie toch iets minder enthousiast geworden. Ik vind het op zich wel een tof idee maar de vorm van de motor wordt toch wat afgebroken.

In ieder geval bedankt voor de moeite om er iets van te maken. Trouwens... met welk programma doe je dat want ik ben zelf al uren in de weer geweest met paintshop maar daar ben ik nog absoluut niet in thuis.
 
Dat maakt toch niet uit. Als je met dit ding onderweg bent voel je geeneens dat je zeiknat wordt!!!!!!!!
P.S.Op welke motor blijf je wel droog dan?
 
Dat maakt toch niet uit. Als je met dit ding onderweg bent voel je geeneens dat je zeiknat wordt!!!!!!!!
P.S.Op welke motor blijf je wel droog dan?


Ik heb het over het spatbord hé. Als je dan van je fiets afstapt dan heb je een modderbad op je rug. Lekker dat dat dan van je helm afdruipt zo je nek in.
 
Hmmm ik vind je solo seat echt cool. Weet je al hoe je die gaat monteren???

Over het idee van het achter spatbord ben ik nu ik het zo zie toch iets minder enthousiast geworden. Ik vind het op zich wel een tof idee maar de vorm van de motor wordt toch wat afgebroken.

In ieder geval bedankt voor de moeite om er iets van te maken. Trouwens... met welk programma doe je dat want ik ben zelf al uren in de weer geweest met paintshop maar daar ben ik nog absoluut niet in thuis.

Hoe ik die seat ga monteren weet ik nog niet, heb hem nog niet binnen. Komen we wel uit denk ik.. beugeltjes maken etc. verder heb ik nog twee veren laten overkomen, misschien wel leuk om er een soort "zweefzadel" van te maken.

Ik werk trouwens met Photoshop, ideaal voor dit soort dingen. Hoop alleen dat het in de garage net zo makkelijk gaat! ;)
 
Hoe ik die seat ga monteren weet ik nog niet, heb hem nog niet binnen. Komen we wel uit denk ik.. beugeltjes maken etc. verder heb ik nog twee veren laten overkomen, misschien wel leuk om er een soort "zweefzadel" van te maken.

Ik werk trouwens met Photoshop, ideaal voor dit soort dingen. Hoop alleen dat het in de garage net zo makkelijk gaat! ;)


Gewoon af en toe ff saven, dan kun je hem loaden als je hem verneukt hebt :+
 
Waanzinnig mooie fiets. Is dit een 1400 Trudy of een Harley???

Dat nat worden maakt natuurlijk niet zo veel uit. Als het regent gaan de meesten toch niet op een dergelijke chopper de weg op.

In mijn geval hoop ik trouwens wel, dat het tijdens het verbouwen niet zo moeilijk zal gaan als tijdens het klooien met paintshop. Sjezus wat ben ik daar lang mee bezig geweest zeg. En nog steeds niets fatsoenlijks.

Houd je ons wel op de hoogte van je vorderingen??? We want loads of pics natuurlijk *D .
 
k wens je succes, stangen eraf, je zitje wat langer maken is ook mooi

ff een voorbeeldje hoe ik het bedoel:
\
\_____

en dan op die liggende streepjes en tegen de onderste schuine je stoeltje
 
Laatst bewerkt:
Zo, ben zaterdag ff bezig geweest. Had mijn zadel binnen, ff kijken of ik hem passend kon krijgen, denk ut wel! Nog niet mee verder gegaan, aangezien ik nog op mijn spatbord wacht. Al wel begonnen met het kentekenplaatje, stuk alu van 1 cm dik, wat bijna niet te bewerken is met een zaag, tenminste niet degene die ik heb! dus dan maar alles met de hand, werkt ook! Is wel errug leuk om te doen, hie ff wat pic's

63539


63538


63540
 
1 cm dik aluminium? je gebruikt dan toch hoop ik geen aluminium om gewicht te besparen!
heb m zelf zelf van 5 mm dik alu gemaakt is meer dan dik zat, en ook mooier vind ik persoonlijk
maar het hangt natuurlijk ook af van wat je hebt, of waar je (goedkoop) aan kunt komen
 
Shocks had ik ook geprobeerd, maar die krijg ik helaas niet passend, als iemand interesse heeft ;)

63549
 
Van oog tot oog 30 cm...

heb ze voor € 65,00 gekocht, hoef er hier niets op te verdienen, dussss...

mail me bij interesse maar ff dave@plagiaat.net
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan