ervaring om achterkant van dit aan te passen?

Op maandag 19 april 2004 11:04 schreef Peter S. het volgende:[/b][/url]
He Mannen!!! Waarom ligt dit topic stil?? Dit is nou precies wat er ook nog bij mijn virago moet gebeuren en ik ben wel erg benieuwd naar het resultaat.

Hey Peter,

Mooi kleurtje zo die fiets en heeeeele toffe pijpjes ook. Heb je nog meer pics???
Ik ben namelijk wel erg benieuwd.

Je kan ze natuurlijk ook even mailen als je wil.
 
full
 
full


Hier voor mijn pubbie!

Die kleur was een beetje noodgedwongen. Het is hammerite. Hahahaa. En dat is er maar in een kleur of 5. En daarna blanke jachtlak erover heen. Vooral op het blok pakt dat erg mooi uit. Als nieuw!! Het ging mij er in eerste instantie om om al die rare gouden ornamenten van de Amerikaanse 1000 weg te werken. Zo heb ik ook de velgen gedaan.
 
Shocks had ik ook geprobeerd, maar die krijg ik helaas niet passend, als iemand interesse heeft ;)

Beste Plagiaat,

Hoezo krijg je ze niet passend? :?
zijn de ogen te klein of zijn is de diameter de groot of te klein?
Ik ga vanavond ff meten.. om te kijken of ze passen op een virago 535 zo ja dan wil ik ze graag hebben.
Lengte schoks 30cm van oog tot oog? het het gemeten vanuit het hart oog of is het de totale lengte van de schokbreker? Wat is de binnen diameter van het oog? en wat is de buiten diameter van de schokbreker?
veel vragen ik weet ik :)
Stuur me anders ff een mailtje

Gr,
BikerBob
 
Inmiddels zit mijn sidemount er op, we zijn weer een stappie verder.

Aan die forummer met die ingekorte kont...Is dat die ducktailfender van Highway Hawk? Paste die een beetje?

full
 
Plagiaat, inmiddels een paar maanden verder. Hoe ziet het er nu uit? Heb je al pic's??

Zo, heb na een weekendje ebay binnenkort alles in huis om met de verbouwing van start te gaan...

1. solo zadel; moet ik nog wel passend maken
2. achterspatbord van een softail incl. fenderstruts en de hele mikmak aan verlichting
3. kentekenplaat houder wordt home-made van RVS...

Ik houd jullie op de hoogte! :]
 
Ik heb het bij mij voorlopig maar opgelost met een toolrol...

das natuurlijk ook niet ideaal. Had graag een ander idee van hem gezien.

full
 
ik moet jullie helaas teleurstellen, ik denk dat ie op een aantal kleine aanpassingen toch zo zal blijven....

Ik heb nog steeds wel een aantal onderdelen in huis, maar ben er achter dat ik niet de kennis en know-how heb om het er ook allemaal netjes uit te laten zien...

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan