Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
SBS Dual Sinter

![Crossy :] :]](/styles/motor-forum/smilies/crossy.gif)
Ik gebruik de SBS Racing Sinter. Vind ik fijner dan de Dual Carbon, die overigens minder goed remmen in de regen. En bij wisselen van wielen moet je wel je schijven goed schoon maken en daarna inremmen.
, volgende worden weer sbs blokken
,Ik heb al heel veel soorten remblokken gebruikt en ja, er zijn verschillen.
Maar eerlijk gezegd, als blokjes wat minder goed remmen knijp ik gewoon iets harder.
Met de remklauwen van moderne fietsen is dat geen enkel probleem meer.
Wanneer rem je nou echt voluit? Zolder voor de ziekenhuisbocht? Mwah.
Waar wel op te optimaliseren valt is slijtage. Met mijn R1 en goedkope lucasblokken gaat het wel heel hard tegenwoordig. Zal eens op zoek naar wat beters..

Ik wil zo hard mogelijk remmen en toch zachtjes knijpen.
Na 2 jaar iedere sessie kramp in me tere handjes gehad te hebben met mijn vorige oude hok wil ik dit nu deels voorkomen en moet zeggen dat het me tot nu goed afgaat![]()
ben er dealer van dus,,,,RDP blokken van DP brakes. Ik had een goedkope leverancier echter is hij ineens niet meer te bereiken. Gelukkig had ik nog een reserve setje!![]()
Hier SBS dual carbon. Ook in de regen. Eerste paar rondjes doen ze dan niet zoveel. Als ze eenmaal warm zijn gaat het prima.Ligt dat niet voor een heel groot deel aan je rempomp?
Ligt dat niet voor een heel groot deel aan je rempomp?

Ik heb voor SBS Racing gekozen omdat de mannen van Ten Kate er mee rijden. Als het goed genoeg voor hun is, is het zeker goed genoeg voor mij.![]()
Wat heb je betaald voor die dual-sinters? Mag ook per pm.
Heren bedankt!
De SBS RS (Racing Sinter) zijn het geworden.
i.d.d 67 euries incl. verzenden vanuit de UK.