Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.

Zolang je niet op klompen hoeft te lessen lijkt het me wel goedkomen toch![]()
Hoezo vooroordeel?? 

)Hallo,
Heeft er iemand van jullie gelest bij rijschool albert de boer in friesland? Alle ervaringen zijn welkom. Of kan iemand mij een andere rijschool in friesland aanbevelen?
afhankelijk van waar je woont. Als je in de buurt van Leeuwarden woont zou ik zeggen Tilstra. Heeft een eigen baan waar je de bijzondere verichtingen kunt oefenen. En het zijn een leuk stel mensen die weten waar ze over praten.
Hallo,
Heeft er iemand van jullie gelest bij rijschool albert de boer in friesland? Alle ervaringen zijn welkom. Of kan iemand mij een andere rijschool in friesland aanbevelen?
Hee Twitty, waar woon je? Bedoel je Albert de Boer vlakbij Veenwouden?
Ja, heb jij er ervaring mee?
Nee, maar ik ken hem (zelfs persoonlijk).Hij doet al een aantal jaren autorijles geven.
Ik heb zelf gelest bij Marco Lyckelema in Burgum, was ook goed. Vond het wel jammer dat de instructeur alleen maar in de auto achter mij aan reed, niet op de motor.
Ook niet zo verwonderlijk met zo,n nicknameTilstra is bij mij erg goed bevallen.
Theorieles in 1 x gehaald.. 0 fout
AVB in 1 x gehaald
AVD in 1 x gehaald
Goeie sfeer en relaxed allemaal.

Ik heb ook gelest bij Tilstra.
Maar tijdens mijn AVB examen stuurden zij mij op een motor waarbij er een spiegel los zat en de schijf krom was. Vlak voor het examen de spiegel eraf gedraaid en een noodstop gemaakt met een blokkerend voorwiel.
Gelukkig toch in 1 keer gehaald maar relaxed is anders.
De instructeurs waren wel goed, maar je moet vroeg aanwezig zijn om passende kleding aan te kunnen trekken want sommige maten waren er te weinig met als gevolg dat je rond reed met laarzen die twee maten te groot waren.![]()
): Dick Hielkema in Heerenveen. Doet zelf alleen maar motoren, is professioneel (kan ook heel profi vloeken als je iets echt stoms doet trouwens, LOL!) en heeft goed materiaal. Doet zelf (vrijwel) alles op de motor, geeft ook VRO's en zo. Ik zou Dick aan iedereen aanraden!
...
En om nou te gaan bellen met de vraag: ben je een goeie? 

![Crossy :] :]](/styles/motor-forum/smilies/crossy.gif)

Eerst even rondneuzen en dan na de winter beginnen met lessen denk ik..
Ik heb tijdens het lessen zelf motorkleding aangeschaft, je hebt het toch nodig later.[/quote]
Dat dacht 1 van mijn medecursisten toen ook.
Een peperduur pakkie aangeschaft van rond de 700 euries ofzo.
Wat gebeurd er op haar examendag ?? Je kunt het al raden..
Noodstop ==> Veel te hard de rem ingedrukt waarop voorwiel blokkeert.
(de meeste lesmotoren hadden ABS maar zij had bewust gekozen voor een motor zonder ABS want die was iets lichter in gewichten voor haar makkelijker hanteerbaar)
Zij wordt van de motor afgeslingerd en ligt 7 meter bij de motor vandaan met:
Ja inderdaad haar hele nieuwe pakkie naar de filistijnen !!
En gezakt natuurlijk![]()
Was echt balen voor haar.