Ervaring werner daemen racing school

JZ

MF veteraan
5 jul 2005
1.083
0
Barneveld
Iemand ervaring met de Werner Daemen racing school??
Is het wat of zonde van de centen. Graag de meningen van diegene die er geweest zijn.

:W
 
Ik heb hem dit jaar 2x geboekt, hoor alleen maar goede zaken erover.

Dit jaar gaan Arie Vos en Fast Greg ook lesgeven *O*
 
Afgelopen maandag de WDRS gevolgd.

Instructeurs waren Arie Vos en Wim van den Broeck, Werner nam het theorie deel voor zijn rekening.

Zeer leerzame dag met veel (heel veel) rijtijd en veel theorie. Erg nuttig om aan erkende snelle mannen te kunnen vragen waar het beter moet en kan. Intensieve begeleiding met 1 begeleider op 5 man
Veel geleerd over Zolder, kennis die ook toepasbaar is op andere banen

Wel moet je gewoon zelf veel vragen, dan leer je het meest.


Je werkt de hele dag vanuit een pitbox, koffie, water, snacks en frisdrank staan voor je klaar. Goed geregeld.

Natuurlijk zijn er ook zaken die beter kunnen. Rijders die nog nooit op Zolder gereden hebben horen eigenlijk niet in deze groep thuis, ze zaten er wel bij. Ook is het met 15 motoren in één pitbox nogal krap, zeker als er halverwege de dag ook nog even wielen gewisseld moeten worden.

Eindconclusie: WDRS is een aanrader als je al een leuk tempo kunt draaien op Zolder (ca. 1.50 en sneller) en je wilt weten waar je je kunt verbeteren.
Begeleiding is goed, Werner is een aardige vent en Arie Vos houdt niet van regen... ;)

Naar mijn mening is het z'n geld waard, ik vond het een stuk beter dan de nivo 2 cursus van Motorsportschool Holland
 
Laatst bewerkt:
Afgelopen maandag de WDRS gevolgd.

Instructeurs waren Arie Vos en Wim van den Broeck, Werner nam het theorie deel voor zijn rekening.

Zeer leerzame dag met veel (heel veel) rijtijd en veel theorie. Erg nuttig om aan erkende snelle mannen te kunnen vragen waar het beter moet en kan. Intensieve begeleiding met 1 begeleider op 5 man
Veel geleerd over Zolder, kennis die ook toepasbaar is op andere banen

Wel moet je gewoon zelf veel vragen, dan leer je het meest.


Je werkt de hele dag vanuit een pitbox, koffie, water, snacks en frisdrank staan voor je klaar. Goed geregeld.

Natuurlijk zijn er ook zaken die beter kunnen. Rijders die nog nooit op Zolder gereden hebben horen eigenlijk niet in deze groep thuis, ze zaten er wel bij. Ook is het met 15 motoren in één pitbox nogal krap, zeker als er halverwege de dag ook nog even wielen gewisseld moeten worden.

Eindconclusie: WDRS is een aanrader als je al een leuk tempo kunt draaien op Zolder (ca. 1.50 en sneller) en je wilt weten waar je je kunt verbeteren.
Begeleiding is goed, Werner is een aardige vent en Arie Vos houdt niet van regen... ;)

Naar mijn mening is het z'n geld waard, ik vond het een stuk beter dan de nivo 2 cursus van Motorsportschool Holland

Hoe is het verschil met de nivo 2 cursus? Twijfel tussen de 2.
 
Hoi,

Voor niveau 2 moet je denken dat je constant tussen de 2.00min en 1.50min kan rijden. Om veel plezier te hebben aan de WDRS moet je vlotjes constant onder de 1.50min kunnen rijden.

Vief
 
Hoi,

Voor niveau 2 moet je denken dat je constant tussen de 2.00min en 1.50min kan rijden. Om veel plezier te hebben aan de WDRS moet je vlotjes constant onder de 1.50min kunnen rijden.

Vief
:^

En dit klopt ook.
 
Hoe is het verschil met de nivo 2 cursus? Twijfel tussen de 2.

Nivo 2 "cursus" van msh is een lachertje, nouwelijk goede uitleg of instructeurs. Dan ben je bij MSL groep 2 veel beter af. Maar das mijn mening, moet wel zeggen dat het al wel een heel tijdje geleden is dat ik ze gadaan heb maar ik kom nog regelmatig op cpz en zie dat de cursussen daar nog steeds erg goed in elkaar zitten.
 
Afgelopen maandag de WDRS gevolgd.

Instructeurs waren Arie Vos en Wim van den Broeck, Werner nam het theorie deel voor zijn rekening.

Zeer leerzame dag met veel (heel veel) rijtijd en veel theorie. Erg nuttig om aan erkende snelle mannen te kunnen vragen waar het beter moet en kan. Intensieve begeleiding met 1 begeleider op 5 man
Veel geleerd over Zolder, kennis die ook toepasbaar is op andere banen

Wel moet je gewoon zelf veel vragen, dan leer je het meest.


Je werkt de hele dag vanuit een pitbox, koffie, water, snacks en frisdrank staan voor je klaar. Goed geregeld.

Natuurlijk zijn er ook zaken die beter kunnen. Rijders die nog nooit op Zolder gereden hebben horen eigenlijk niet in deze groep thuis, ze zaten er wel bij. Ook is het met 15 motoren in één pitbox nogal krap, zeker als er halverwege de dag ook nog even wielen gewisseld moeten worden.

Eindconclusie: WDRS is een aanrader als je al een leuk tempo kunt draaien op Zolder (ca. 1.50 en sneller) en je wilt weten waar je je kunt verbeteren.
Begeleiding is goed, Werner is een aardige vent en Arie Vos houdt niet van regen... ;)

Naar mijn mening is het z'n geld waard, ik vond het een stuk beter dan de nivo 2 cursus van Motorsportschool Holland

Dank je voor de reactie. Begrijp dat het zeker de moeite waard is.
denk alleen dat ik een geluid probleem heb daar. Moet op CPZ al short shiften bij Bos Uit om te voorkomen dat ze van de baan trekken.
En ik heb wel begrepen dat de norm op Zolder nog lager is dan op CPZ.

:W
 
Ik zou voor de WDRS gaan. Nivo van de instructeurs is (veel) hoger, je hebt meer rijtijd en de groep is kleiner.

Kwa rij tijd heb je wel gelijk maar het is nog altijd meer dan een dagje vrij rijden :Y

toen ik hem vorig jaar deed waren het groepjes van 4 deelnemers en 1 of soms 2 instructeurs per groep dus dat reed wel lekker :]

Alleen vind ik dat de 2 cursussen kwa niveau niet met elkaar te vergelijken zijn, het niveau bij de WDRS ligt veel hoger dan de niveau 2 dag, maar dat is mijn mening
:+
 
Dank je voor de reactie. Begrijp dat het zeker de moeite waard is.
denk alleen dat ik een geluid probleem heb daar. Moet op CPZ al short shiften bij Bos Uit om te voorkomen dat ze van de baan trekken.
En ik heb wel begrepen dat de norm op Zolder nog lager is dan op CPZ.

:W

Je kan de WDRS ook boeken op open uitlaat dagen ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan