Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Afgelopen maandag de WDRS gevolgd.
Instructeurs waren Arie Vos en Wim van den Broeck, Werner nam het theorie deel voor zijn rekening.
Zeer leerzame dag met veel (heel veel) rijtijd en veel theorie. Erg nuttig om aan erkende snelle mannen te kunnen vragen waar het beter moet en kan. Intensieve begeleiding met 1 begeleider op 5 man
Veel geleerd over Zolder, kennis die ook toepasbaar is op andere banen
Wel moet je gewoon zelf veel vragen, dan leer je het meest.
Je werkt de hele dag vanuit een pitbox, koffie, water, snacks en frisdrank staan voor je klaar. Goed geregeld.
Natuurlijk zijn er ook zaken die beter kunnen. Rijders die nog nooit op Zolder gereden hebben horen eigenlijk niet in deze groep thuis, ze zaten er wel bij. Ook is het met 15 motoren in één pitbox nogal krap, zeker als er halverwege de dag ook nog even wielen gewisseld moeten worden.
Eindconclusie: WDRS is een aanrader als je al een leuk tempo kunt draaien op Zolder (ca. 1.50 en sneller) en je wilt weten waar je je kunt verbeteren.
Begeleiding is goed, Werner is een aardige vent en Arie Vos houdt niet van regen...
Naar mijn mening is het z'n geld waard, ik vond het een stuk beter dan de nivo 2 cursus van Motorsportschool Holland
Ik zou voor de WDRS gaan. Nivo van de instructeurs is (veel) hoger, je hebt meer rijtijd en de groep is kleiner.Hoe is het verschil met de nivo 2 cursus? Twijfel tussen de 2.
Hoi,
Voor niveau 2 moet je denken dat je constant tussen de 2.00min en 1.50min kan rijden. Om veel plezier te hebben aan de WDRS moet je vlotjes constant onder de 1.50min kunnen rijden.
Vief
Hoe is het verschil met de nivo 2 cursus? Twijfel tussen de 2.
Afgelopen maandag de WDRS gevolgd.
Instructeurs waren Arie Vos en Wim van den Broeck, Werner nam het theorie deel voor zijn rekening.
Zeer leerzame dag met veel (heel veel) rijtijd en veel theorie. Erg nuttig om aan erkende snelle mannen te kunnen vragen waar het beter moet en kan. Intensieve begeleiding met 1 begeleider op 5 man
Veel geleerd over Zolder, kennis die ook toepasbaar is op andere banen
Wel moet je gewoon zelf veel vragen, dan leer je het meest.
Je werkt de hele dag vanuit een pitbox, koffie, water, snacks en frisdrank staan voor je klaar. Goed geregeld.
Natuurlijk zijn er ook zaken die beter kunnen. Rijders die nog nooit op Zolder gereden hebben horen eigenlijk niet in deze groep thuis, ze zaten er wel bij. Ook is het met 15 motoren in één pitbox nogal krap, zeker als er halverwege de dag ook nog even wielen gewisseld moeten worden.
Eindconclusie: WDRS is een aanrader als je al een leuk tempo kunt draaien op Zolder (ca. 1.50 en sneller) en je wilt weten waar je je kunt verbeteren.
Begeleiding is goed, Werner is een aardige vent en Arie Vos houdt niet van regen...
Naar mijn mening is het z'n geld waard, ik vond het een stuk beter dan de nivo 2 cursus van Motorsportschool Holland
Ik zou voor de WDRS gaan. Nivo van de instructeurs is (veel) hoger, je hebt meer rijtijd en de groep is kleiner.
Dank je voor de reactie. Begrijp dat het zeker de moeite waard is.
denk alleen dat ik een geluid probleem heb daar. Moet op CPZ al short shiften bij Bos Uit om te voorkomen dat ze van de baan trekken.
En ik heb wel begrepen dat de norm op Zolder nog lager is dan op CPZ.