• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

Ervaring www.stahlflex-center.de ?

YaKuZa

MF veteraan
Lid geworden
10 mrt 2004
Waarderingsscore
0
Facebook
Toon
Hallo,

Ik wil graag weten of dit een betrouwbaar adres is, dus iemand ervaring met deze site?

Bedankt alvast!

YaKuZa,

mijn ervaringen met Duitse firma's zijn ALLEMAAL positief!
Klinkt misschien een beetje stom, maar qua behulpzaamheid, correctheid, snelheid en al dat soort dingen kunnen heel veel Nederlandse firma's zich een puntje zuigen.

voorbeeld:
Mijn zadel komt van GTS, ze hadden zich vergist met de sluitingen, nou 2 dagen later de goede in huis, werd afgeleverd per koerierdienst en er zat zelfs een kado bij voor alle overlast.
Ruilen is bij de Duitsers ook geen probleem.

Dus ik heb alleen maar lof voor onze oosterburen wat betreft motorgerelateerde artikelen! :} :} :} :}

Ik bin dan geen motorrijder, maar het Duitse eten ist ook subliem en Derrick komt ook heel simpathiek over, vergeleken bij die veldwachters hier.

lijkt mij een net bedrijf, alle adres gegevens zijn makkelijk te vinden. (dat is nog wel eens anders)

Unsere Bürozeiten:

Montag bis Freitag 9-17 Uhr

Hier noch einmal alle Kontaktmöglichkeiten im Überblick:

Holger Breuch,
Am Knopp 14,
53520 Reifferscheid.
Tel. 02691 / 930604.
Fax. 02691 / 931165.
Email: [email protected],

Tis zeker een betrouwbare zaak, al mijn kennissen die hun spullen daar besteld hadden zijn er erg tevreden over.

Zolang ze niet aan je fietsen komen...............

Ok dan bestel ik ze daar........

Maar uh oud zeer?

Niet heel duur, je kunt ze hier (in Nederland) ook voor dat geld kopen.. Spiegler maakt wel hele mooie spullen..

Terug
Bovenaan Onderaan