Ervaring XLmoto?

Met alleen een paddockstand onder de voorvork zal de motor willen zwenken, doordat de voorvork in het balhoofd kan draaien. De motor balanceert dan op de achterband. Door eerst een paddockstand achter te plaatsen, wordt de motor aan beide zijden ondersteund en kan daardoor dus niet meer omvallen. Als je vervolgens aan de voorkant ook een paddockstand plaatst, kan het dus wel.
 
Mijn ervaring met 24MX/XLmoto is goed, als je exact weet wat je wil en niet hoeft te retourneren en geen directe haast hebt.

Hun klantenservice is bagger op z'n best. Maar het is wel zo goedkoop dat er af en toe een miskoopje van af kan. Op een kwalitatief goed ketting/tandwielsetje, een paar luchtfilters enz enz scheelt het zo €100. Daar kan ik best wat dagen van crossen en af en toe een verkeerd gegokt onderdeel binnen krijgen.
Bij een miskoop ga ik er al niet eens meer achteraan bij hun. Is heel slecht voor je bloeddruk en kost je meer dan die 2 tientjes waar je recht op hebt.
 
Mijn ervaring met 24MX/XLmoto is goed, als je exact weet wat je wil en niet hoeft te retourneren en geen directe haast hebt.

Hun klantenservice is bagger op z'n best. Maar het is wel zo goedkoop dat er af en toe een miskoopje van af kan. Op een kwalitatief goed ketting/tandwielsetje, een paar luchtfilters enz enz scheelt het zo €100. Daar kan ik best wat dagen van crossen en af en toe een verkeerd gegokt onderdeel binnen krijgen.
Bij een miskoop ga ik er al niet eens meer achteraan bij hun. Is heel slecht voor je bloeddruk en kost je meer dan die 2 tientjes waar je recht op hebt.
Voorbeelden van miskopen?
 
T-shirts in verkeerde maat, een keer een ander tooltje binnen gekregen dan besteld (wel in de categorie centenwerk), handkappen waarvan de kwaliteit tegen viel (zelfs gezien de prijs). Zo misschien nog wel wat kleine dingetjes.

Als je het echt wil krijg je het wel retour of extra toegezonden. Zo miste 1x buiten hun schuld zo ongeveer 3/4 van mij pakket. Er zat een dikke scheur in t karton en er was dus bij transport vannalles uit gevallen. Kan gebeuren, ook alles toegestuurd gekregen. Maar voordat alles bij hun doordrong door hun google-translate klantenservice waren we wel een poosje verder.

Klinkt heel negatief zo, maar door de regel krijg je goede kwaliteit voor heel weinig geld.
 
Mijn ervaring met hun klantenservice is echt compleet omgekeerd...

Dempers daar besteld, bleken niet goed af te sluiten (dempers pasten niet goed op de linkpipes), contact gehad en in prima Nederlands 't hele spul geregeld...
 
Ik zal m'n ervaring nog even afronden.
De bestelling is binnen, en compleet 👍
De bestelde banden hebben geen oude DOT codes oid, en waren goed verpakt. De bandenlepels waren goedkoop, en dat is ook te zien, maar daar betaal je dan ook niet veel voor.
 
Terug
Bovenaan Onderaan