Ervaringen Bagtecs (motea) zijtassen (WP8)

Erwin P

Crashtest dummy
22 aug 2011
6.850
5.027
Lemelerveld
Een beetje googlen vertelde mij veel over hun koffers en roltassen, maar dit gaat me specifiek over hun zijtassen. De 30L WP8.

Een maatje van mij gaat mee de TET op in Frankrijk. Hij heeft een klein budget en een motor met en Hepco en Becker kofferrek.
Nu zagen we de zijtassen van Motea in een van hun vele ''1 malige wees er snel bij 25% korting'' acties die zich om de dag herhalen voor ca €66 inclusief verzendkosten.

Geen geld eigenlijk, maar is het wat? Wat ik me vooral afvraag is of het een beetje goed vast zit. Filmpjes op YT waren vooral Fransozen/Spanjaarden die hun onverstaanbare mening gaven terwijl ze er naast stonden.
Waterdichtheid geloof ik wel, een beetje nattigheid kunnen we wel anders oplossen.

Dus iemand van jullie ervaring mee? De beste jongen is nieuw in het off-road rijden en zal er nog wel eens naast liggen en het geheel zal ook best schokken en doen.
 
Ik heb een tijdje rond gereden met zo’n tassenset voor woon-werk. Op zich een prima set, het enige is dat je het niet ff aan je motor vast maakt en weer even snel los haalt. Er zitten heel veel ogen, lusjes en sjorbandjes bij dus je krijgt het altijd (goed) vast.
 
Met de zijtassen heb ik geen ervaring, dit jaar wel een zadeltas bij hen besteld, voor dat geld een prima kwaliteit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan