• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

Ervaringen met de XXODD Locator

• Onderwerp starter Onderwerp starter DvO
  • Startdatum Startdatum
Hmmm op zich interessant

[me="the blue one"]kijkt even wat voor ervaringen er gepost worden[/me]

Dus t werkt als k het goed begrijp hetzelfde als een GSM, deze is gewoon te localiseren, alleen kun je nu dus ook zelf zien waar ie zich bevindt.
Als je dit vooral tegen diefstal wilt gebruiken, hoezo zet je dan geen GSM ergens in je fiets, lijkt mij goedkoper (moet natuurlijk je GSM natuurlijk wel aan hebben staan, en op stil zetten)

Dus t werkt als k het goed begrijp hetzelfde als een GSM, deze is gewoon te localiseren, alleen kun je nu dus ook zelf zien waar ie zich bevindt.
Als je dit vooral tegen diefstal wilt gebruiken, hoezo zet je dan geen GSM ergens in je fiets, lijkt mij goedkoper (moet natuurlijk je GSM natuurlijk wel aan hebben staan, en op stil zetten)

Omdat deze gekoppeld is aan een gps. Heb je net ietsje makkelijker de locatie te pakken van z'n locatie. Vergeleken met je gsm te laten peilen door de politie bij je telco.
Dat lijkt me sowieso moeilijk in het buitenland. Lijkt me dat buitenlandse telco's niet zo snel die dingen vrijgeven voor een, voor hun, buitenlands politiekorps.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan