Hmm ja, dacht dat hij goedkoper was.iets meer, deze beginnen bij $ 999. Da's nogal een verschil met € 160...
Hmm ja, dacht dat hij goedkoper was.
Maar goed, zo'n Chinese death trap zou ik mijn kind denk ik niet op zetten.
Koop je gewoon een Blata 2.5 met benzinemotor en kan je op veel indoor kartbanen rijden.
Deze zijn hele goede kwaliteit en duurzaam en misschien wordt het nog wel een wegrace topper[afbeelding]
Hmm ja, dacht dat hij goedkoper was.
Maar goed, zo'n Chinese death trap zou ik mijn kind denk ik niet op zetten.
Koop je gewoon een Blata 2.5 met benzinemotor en kan je op veel indoor kartbanen rijden.
Deze zijn hele goede kwaliteit en duurzaam en misschien wordt het nog wel een wegrace topper[afbeelding]
Wat is het ergste dat kan gebeuren? Hij gaat stukAls je de remmen niet vertrouwd kan je controleren, beter vastzetten oid. De banden zijn vast ook niet fantastisch, maar zou junior dat merken? Zo ja zet je er voor een knaak en een bounty 2 nieuwe sloffen onder, maar ik kan het me haast niet voorstellen.
Daarnaast, gaat junior er fijn op rijden op zondag met pa en ma of ambieert hij een carriere als pro-minibike racer?
Ik vraag me wel af hoe dat ding dan is toegestaan op de openbare weg, het heeft geen kenteken, is geen brommer, geen fiets...Zag dat de e-minibike, gewoon is toegestaan op de openbare weg... Opzich leuk speelgoed, ga me er is in verdiepen, misschien wel wat voor mijn zoon..
Wat is het ergste dat kan gebeuren? Hij gaat stukAls je de remmen niet vertrouwd kan je controleren, beter vastzetten oid. De banden zijn vast ook niet fantastisch, maar zou junior dat merken? Zo ja zet je er voor een knaak en een bounty 2 nieuwe sloffen onder, maar ik kan het me haast niet voorstellen.
Daarnaast, gaat junior er fijn op rijden op zondag met pa en ma of ambieert hij een carriere als pro-minibike racer?
Accu's die in de fik vliegen, assen die afbreken, allerlei scherpe randen, gashandels die blijven hangen, begrenzers die niet goed werken.
Combinaties van al die dingen?
Zoiets?
Kweenie, 165 euro is een hoop geld als het niks blijkt te zijn, maar ik ken het ding zelf niet, dus zijn het inderdaad aannames van mijn kant.
Ding is 650 watt, dus zal allemaal wel loslopen, maar ben er professioneel een beetje mee bezig en laten we zeggen dat er een hoop mensen dingen produceren die niet weten wat ze doen.. En daar zelf heel anders over denken.Zou het omdat het elektrisch is, zaken als een begrenzer en hangende gashandel, juist niet beter moeten werken dan bij een brandstof type minibike?
165 euro blijft uiteraard een hoop geld, daarom wil ik er ook niet zomaar eentje aanschaffen. De kleine moet er, als het even kan, er wel een tijdje van kunnen genieten
Dat zou ik wel ff checken, iedereen kan dat wel roepen, maar als oom agent hem straks in beslag neemt krijg jij niet je 160 euro terug van meneer de internet winkelier.Junior gaat lekker op zondag rijden met pa en ma. Mocht hij het zo leuk vinden dat hij meer wil, kunnen we altijd nog verder kijken.
En dat er is ergens een boutje niet goed vast, is goed zelf te controleren net zoals de ketting en remmen ed. Ben zelf het meest benieuwd naar kwaliteit van bv de accu.
Waarom deze bike wel is toegestaan is op de weg weet ik ook niet. Het is wel alleen bij snelheidsbeperking van 7 km/h volgens de website, waarschijnlijk vergelijkbaar met die 6v accu wagentjes ofzo...
Daarnaast zijn dit soort bikes stil en gaan ze niet zo hard als brandstof bikes.
Ik vraag me wel af hoe dat ding dan is toegestaan op de openbare weg, het heeft geen kenteken, is geen brommer, geen fiets...
Alleen als je in het donker rijdt dan toch neem ik aan? Op een fiets hoef je overdag ook geen licht te voeren.omdat elektrisch aangedreven voertuigen tot en met 25 km/h geen verzekeringsplicht hebben. Wel moet er verlamping op..
4 jaar pas? Is dat niet een beetje laat? Het volgende mennekke is al 2