• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

Ervaringen met Mo-Tique?

SavagePielk

MF veteraan
Lid geworden
5 apr 2005
Waarderingsscore
352
Ik zag de laatste tijd steeds reclames bovenaan M-F staan voor Mo-Tique (www.mo-tique.nl) en heb daar eens rondgekeken, maar hoeveel ervaring is er hiermee? Het concept sprak mij wel aan; je onderdelen online bestellen en bij je dealer ophalen. Zijn er mensen die hier ook al daadwerkelijk ervaring mee hebben? Hoe snel is het, wat vind je er qua bestelgemak van, etc.?

Ik ga er sowieso binnenkort eens wat bestellen, al was het alleen uit nieuwsgierigheid, maar ben ook benieuwd naar ervaringen :Y

Laatst bewerkt:
Ik vind het aanbod erg karig en de prijzen ook niet dramatisch laag. Daar doet het concept weinig aan af. Een merkje onbekend acculader voor 75 Euro???

maar volgens mij is dat ook niet het concept; het is (correct me if I'm wrong) de online service van diverse motordealers (staat [Dode link verwijderd], zij het niet in zoveel woorden)

wat een dom concept...

ik bestel onderdelen via internet omdat het veel goedkoper is.

en nu introduceerd een webshop weer als tussenstap de dealer :')
die doet dat ook niet voor niks....

als ik iets niet zelf kan monteren of doen ga ik wel direct naar de dealer.

denk dat die website over een half jaar wel kapot is...(zeker met die prijzen...)

wat een dom concept...

ik bestel onderdelen via internet omdat het veel goedkoper is.

en nu introduceerd een webshop weer als tussenstap de dealer :')
die doet dat ook niet voor niks....

als ik iets niet zelf kan monteren of doen ga ik wel direct naar de dealer.

denk dat die website over een half jaar wel kapot is...(zeker met die prijzen...)

ik ben benieuwd of je gelijk krijgt, ik hoop van niet.

Daarnet heb ik even goed doorgekeken, op hun site staat het als volgt; Mo-Tique is de webshop van Ledrie (groothandel), je bestelt het bij de groothandel, die het naar je dealer van keuze stuurt. Vind het wel slim eigenlijk, gewoon alle informatie online vinden en niet alleen kunnen bekijken, maar ook bestellen.
Zodra ik besteld heb zal ik het hier eens neerzetten, kijken hoe het bevallen is :Y

Daarnet heb ik even goed doorgekeken, op hun site staat het als volgt; Mo-Tique is de webshop van Ledrie (groothandel), je bestelt het bij de groothandel, die het naar je dealer van keuze stuurt. Vind het wel slim eigenlijk, gewoon alle informatie online vinden en niet alleen kunnen bekijken, maar ook bestellen.
Zodra ik besteld heb zal ik het hier eens neerzetten, kijken hoe het bevallen is :Y

nou wat een concept...

je besteld het bij een te dure nederlandse groothandel die vervolgens het pakketje naar een dealer stuurt die natuurlijk het gratis doet waarna je het ook nog ff zelf mag gaan komen ophalen :')

doe mij dan maar ebay....

paar maal met de muis klikken en een week later staat er een postbode aan de deur met mijn veel goedkopere onderdelen uit ergens ter wereld....

Ik had op de motorbeurs bij dealer x knipperlichten gekocht.
Thuis bij monteren deed een setje het wel, en de andere half. de ledjes waren stuk.

Ik dingen naar mo-tique gestuurd en 2 weken later had ik de nieuwe thuis liggen!
Helaas was dit van het type kort, en ik moest lang hebben.
Dus maar weer teruggestuurd, in de hoop een goede te ontvangen.

Mag ook wel een beetje garantie op zitten voor 40 eu

Ik had op de motorbeurs bij dealer x knipperlichten gekocht.
Thuis bij monteren deed een setje het wel, en de andere half. de ledjes waren stuk.

Ik dingen naar mo-tique gestuurd en 2 weken later had ik de nieuwe thuis liggen!
Helaas was dit van het type kort, en ik moest lang hebben.
Dus maar weer teruggestuurd, in de hoop een goede te ontvangen.

Mag ook wel een beetje garantie op zitten voor 40 eu

ktm led | eBay

een van die?

Ja, ik, eind 2008 :)

Heb even in m'n mail gezocht maar de dag na betaling werd het spul opgestuurd, dag later werd ik door dealer gebeld dat ik het op kon halen..

Eigenlijk nog fijner dan dat het aan de deur bezorgd word omdat er bij ons overdag niemand thuis is, en dat ik het na 2 pogingen van TNT toch alsnog zelf nog op moet halen.

Helemaal prima gegaan :)

Ja, ik, eind 2008 :)

Heb even in m'n mail gezocht maar de dag na betaling werd het spul opgestuurd, dag later werd ik door dealer gebeld dat ik het op kon halen..

Eigenlijk nog fijner dan dat het aan de deur bezorgd word omdat er bij ons overdag niemand thuis is, en dat ik het na 2 pogingen van TNT toch alsnog zelf nog op moet halen.

Helemaal prima gegaan :)
Gaat inderdaad erg netjes bij die site. Mijn bestelling hadden ze deels niet op voorraad. Kreeg ik een mailtje met de vraag of ik alles tegelijk wou hebben (dus wachten); alles wou afbestellen; het wel voorradige deel eerst wou ontvangen of alleen het wel voorradige deel ontvangen.

Bij de zaak waar ik het ophaalde niets extra's hoeven betalen ofzo.

tijdje niet naar dit topic gekeken, maar inmiddels ook geprobeerd en beviel goed :Y werd keurig samen geleverd (op verzoek) en met couponkorting destijds, vanwege de Paasactie. Hopelijk heeft iedereen dezelfde ervaringen :Y

Ledrie zijn op 23 oktober 2012 failliet verklaard

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan