je kunt problemen krijgen met de versnellingsbak
En ik niet alleen de verhalenMet alle gevolgen van dien... Ik heb er al verhalen genoeg over gehoord!
Voor een beginner heeft de 400 meer dan genoeg power. Hard rechtuit kan iedereen.Bovendien heeft de 400 ook nog een minder snel blok dan de 426, en niet alleen door die 26cc extra. En dan hebben we het nog niet over de 450.
En ik niet alleen de verhalenVoor een beginner heeft de 400 meer dan genoeg power. Hard rechtuit kan iedereen.
Met alle gevolgen van dien... Ik heb er al verhalen genoeg over gehoord!
Bovendien heeft de 400 ook nog een minder snel blok dan de 426, en niet alleen door die 26cc extra. En dan hebben we het nog niet over de 450.
je kunt problemen krijgen met de versnellingsbak, voor de rest kijken naar de algehele staat.
Ik heb de opvolger wr426, bevalt uitstekend, lekker handelbaar en power genoeg voor off-road. Aantrappen is wel oefenen en valt soms niet mee met loodzware benen. Maar een oudere enduro met elektrische starter is toch moeilijk te vinden.
koop een HONDA, koop een HONDA
nee geintje hoor,
als je jeuk hebt moet je krabben!!
ofwel: koop die motor en leef je uit
WR-ren zijn prima motoren (WR was mijn 2e keus na de XR)
Moet ik 'm om die reden dan niet pakken?
[me]Bakkertjedeeg is wel blij dat hij de WR mag afraggen.[/me]
Ik zou graag een crf willen
Een XR vind ik te log.
Het gezanik kan nu ophouden... want ik ben zonet gezwicht voor het yami-apparaat!! Vrijdagavond staat hij in de stal naast het andere motorspul.
[me]Leo! Bakkertjedeeg gaat ook voor de ratten als ie een rondje heeft gereden op de WR! Net zoals met die circuitracer... Ik heb 'm aangestoken en nu heeft ie er zelf ook één!![/me]
dan moet je de drz400s niet kopen,ik heb er ook 1 gehad,omgebouwd naar supermoto,maar gauw weer verkocht omdat hij gewoon veel te weinig vermogen heeft.(en ik ben op supermoto nog een leek,en ik vond dat hij al te weinig vermogen had,net als paul van bonmotoren )Helemaal mee eens
En als je dan toch voor een 400 gaat, ga meteen voor een goede >>> DRZ400! Paar pk minder als de WR400, maar wel dubbel zo betrouwbaar.
Het gezanik kan nu ophouden...
dan moet je de drz400s niet kopen,ik heb er ook 1 gehad,omgebouwd naar supermoto,maar gauw weer verkocht omdat hij gewoon veel te weinig vermogen heeft.(en ik ben op supermoto nog een leek,en ik vond dat hij al te weinig vermogen had,net als paul van bonmotoren )
he slapedDynokit & open demper & luchtfilter mod. doen wonderen!
Kijk hier maar eens: www.overveldparts.nl/Nieuws.htm
En dan nog even hier: www.overveldparts.nl/suzuki.htm
49pk is idd erg weinig
Oja, en een SMC660 is geen Supermotard hoor, dat is meer een tank met 17" hahahaHoeveel weegt dat? 180 kilo ongeveer he
Zo nu hebben we weer genoeg afgekraakt denk ik. (Jij begon. Onee, het was allen je mening he, dit is dus de mijne)
Waar baseer je dat op.Ziet er goed uit met dat nieuwe plastic.
Waar baseer je dat op.
Dus je trekt conclusies die niet op harde feite zijn gebaseerd. Er zijn genoeg mensen die idd de motor niet gebruiken waar hij voor bedoeld is. Een goed voorbeeld daarvan ben ikzelf. Toendertijd zo nu en dan de bossen in met mijn XR 600 was voor mij voldoende. In de zomer was het een supermotard. Plastic verraad overigens niet alleen de staat van de motor. Er zijn genoeg onderdelen die moeilijk te vervangen zijn, waaraan je de staat ook goed kunt aflezen.Of wou je beweren dat plastic er na 5 jaar gebruik er zo uitziet?
Dan gebruik je de motor niet waarvoor hij bedoeld is.