Even voorstellen: Mobski

Mobski

MF'er
11 jul 2013
45
0
Nieuw Heeten
Hallo! :W

Ik zal mij zelf even aan allen voorstellen, Mobski is de naam waar onder ik *anoniem* op het internet rond zwerf. In de iets minder anonieme wereld heet ik Mark en ben ik inmiddels 22 jaar oud. Ik ben opgegroeid in Monster (het Westland) en ben verhuisd naar Harderwijk. Dagelijks reis ik naar Amersfoort op en neer in een koekblik om daar iets in de trend van "werk" te doen.

Een jaar geleden heb ik mijn moto-bewijs behaald. Dit na een paar tegen slagen op de theorie :+ en wat ijzel & sneeuw op de geplande examen data. Vlak daarvoor had ik al een motor uitgekozen & gekocht (model van de les motor, maar dan anders).

Een 2012 Yamaha XJ6 Diversion FA
full

Na hier een jaar lang (In het Westland) woon-werk op te hebben gedaan is deze behoorlijk verwaarloost toen er een vier wieler mijn leven kwam sieren. Instappen en wegwezen is toch net dat beetje makkelijker dan pak aan, tas aan, helm op, schuur in, motor schuur uit, schuur dicht, motor op driehonderdzesentwintig sloten zetten, helm af, tas af, laarzen uit, pak uit, schoenen aan, haar fatsoeneren...

Enfin, na lang 'roamen/lurken' toch maar eens een accountje aangemaakt om zo doende hier en daar wat van de (georganiseerde) actie/weekendjes/ritjes op het MF mee te pikken en zodoende wat vaker op de moto te :]

Met vriendelijke groet,

Mobski
 
Terug
Bovenaan Onderaan