even voorstellen

Janvdburg

Rookie
17 aug 2010
4
0
Heemskerk
Hallo mensen

Mijn naam is Jan van der Burg ben 25jaar wonende in Heemskerk werkend in zaandam.
Ik heb sinds 27 juli mijn motor rijbewijs en sinds 15 augustus een suzuki gs 500e gekocht.

Groet,

Jan
 
Goedenavond allemaal,

ik ben René uit Hardinxveld-Giessendam. 35jaar, getrouwd en trotse vader van 3 kinderen.
Al langere tijd Fireblade eigenaar en liefhebber en sinds vorige week een Honda CRF450 aangeschaft, errug leuk speelgoed.

Groeten,
René
 
:W Jan
full
Gefeliciteerd
met het behalen van je Atje en je :]
Als je ook een icoon wilt of resizen, even hier vragen.

full
 
hey welkom op het mf. Ik heb zelf ook een gs500e die van mij is rood met roze strepen en witte velgen en wat voor kleur heb jij.
 
Hey....... *D ,


Welkom op het forum :W




Binnenkort, 10-10-2010, is er weer een echte Winterrit waarbij iedereen welkom is. Een dagje bedoeld om kennis te maken met anderen, ervaring op te doen met groepsrijden, maar vooral gezelligheid *O* . We gaan een mooie route rijden van 160 kilometer door midden Nederland :] . AC De Meern als start- en eindpunt en onderweg eten/drinken we nog wat bij Buiten de Waterpoort Gorinchem :) .




Als je zin hebt om ook mee te gaan, dan kan je hier een kijkje nemen: Dé najaarsrit 1.0, de wintervoering editie




Hopelijk tot zien bij de rit :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan