Even voorstellen..

msg

MF'er
5 jan 2014
79
1
Zuid-Limburg
Hoi mijn naam is Rob en kom uit zuid limburg en ben 45 jaar jong ,ik heb sinds een paar dagen een zxr 750 uit 1995 gekocht met 43000 op de teller nu moet ik zeggen ik vind het kwa uitzien een zeer mooie motor ...alleen moet ik wennen aan het (rauw)motor geluid en de bijgeluiden in het kopelings huis (dit heeft hij alleen als de motor nog koud is) maar dit vind ik ook bij Yamaha en Suzuki motoren
.ik heb zelf nog een Honda CBR 600 F2 en dit is toch een verschil bij deze motor hoor je niets dan alleen het motor geluid plus ik zit iets beter op de cbr.....maar voor de rest vind ik de zxr veel mooier ,ligt stabieler op de weg een rijd ook heel mooi (cbr is feller op het gas ) maar ja ik ga er eerst eens een tijdje op rijden ,en kijken hoe hij me bevalt tips /advies over de zxr zijn altijd welkom Gr.Rob
full
 
He rob!
Mooi man, een zxr.. Heb lang getwijfeld, dat oude model is geweldig mooi en tijdloos! En naar het schijnt ligt die inderdaad als een rotsblok op de weg!
Ik heb uiteindelijk voor een zx6r gekozen, overigens ook zonder spijt, rijdt heerlijk!

Wie weet tot zwaais, scheelt niet veel, Sittard is 5 minuutjes :W
 
He rob!
Mooi man, een zxr.. Heb lang getwijfeld, dat oude model is geweldig mooi en tijdloos! En naar het schijnt ligt die inderdaad als een rotsblok op de weg!
Ik heb uiteindelijk voor een zx6r gekozen, overigens ook zonder spijt, rijdt heerlijk!

Wie weet tot zwaais, scheelt niet veel, Sittard is 5 minuutjes :W

Hoi ...ja sittard is inderdaad naast de deur Gr Rob....
 
Hallo MSG, welkom. Leuke fiets heb je. Ik rij zelf een ZXR 750 uit 1996. Ik heb een wat haat/liefde verhouding met de fiets. Helaas kan ik niet zeggen dat dat ik tijdens het rijden puur het motorgeluid hoor. Bij het gas geven komt er ook een soort fluitend geluid mee. Oorzaak is nog niet duidelijk. Mogelijk door de spanning van de ketting welke misschien niet goed is? Verder wat problemen met lekkende brandstof uit de overloop wanneer ie te vol is..

Ondanks zijn gewicht stuurt deze wel lekker, en komt vrij rap op gang.

Hier mijn fiets!

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan