Even voorstellen

NukaGhillie

MF'er
26 apr 2015
74
0
Limburg
Hoi

Ik ben beginnend motorrijder (nu nog 17 jaar) en begin op 15 augustus met mijn eerste lessen (examen rond 23 september als ik 18 word)
Het motorrijden zit bij mij een beetje in de familie, mijn vader heeft tot zijn 24ste nooit een auto gehad maar alleen op motor gereden.
Dus volg ik in zijn voetstappen en word het motorrijbewijs mijn eerste rijbewijs wat ik van plan ben te gebruiken als dagelijks vervoer :)
Mijn eerste motor zal een yamaha r125 worden, en uiteindelijk zou ik graag een yamaha r6 willen rijden.
Tot nu toe heb ik 2 'proef lessen' gehad waarbij mijn instructeur en ik beide merkten dat ik gevoel heb voor het motorrijden *D
De reden dat ik mij op dit forum heb geregistreerd is om eventueel mijn eigen ervaringen te delen en ook de ervaringen van andere personen mee te nemen.

Gr, Erik
 
Ook voor Singles?

Succes alvast! Kies je er bewust voor om nu al te beginnen, in plaats van op de A2-mogelijkheid te wachten?
 
wat bedoel je precies met singles?
Ja, ik kies er bewust voor om te beginnen met A1, ik haal hierbij geen autorijbewijs. Ik wil gewoon zo snel mogelijk motorrijden :P
 
wat bedoel je precies met singles?
Ja, ik kies er bewust voor om te beginnen met A1, ik haal hierbij geen autorijbewijs. Ik wil gewoon zo snel mogelijk motorrijden :P

Als het alleen "even voor Stellen" is, is het dan niet "even voor Singles"? ;)

Ivm met latere beroepskansen is een B-rijbewijs erbij halen toch niet zo gek volgens mij. Je schrikt in ieder geval geen toekomstige werkgevers af met het niet hebben van een autorijbewijs.

Met motor beginnen is natuurlijk een prima keuze!
 
Als het alleen "even voor Stellen" is, is het dan niet "even voor Singles"? ;)

Ivm met latere beroepskansen is een B-rijbewijs erbij halen toch niet zo gek volgens mij. Je schrikt in ieder geval geen toekomstige werkgevers af met het niet hebben van een autorijbewijs.

Met motor beginnen is natuurlijk een prima keuze!

Had mijn B al 7 jaar voor ik een auto kocht. Tot dan ook altijd enkel met de motor gereden en zoals het er nu naar uit ziet gaat die auto snel terug buitenvliegen.
 
@pommel klopt, maar aangezien ik over ongeveer een jaar bij de landmacht ga werken, ben ik van plan mij rijbewijs daar te halen ;)
 
:W Erik
full
succes
:]
Als je ook een icoon wilt of resizen, even hier vragen. :)
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan