Evolution motorbroek

Marspek

MF'er
24 feb 2007
63
0
Haren
Omdat de broek mij iets te kort is bied ik hem aan. Het is een textielen broek van het merk evolution. Size: L. Hij is zwart met witte reflectiestrepen over de zijkant. Ook zit er een uitritsbare wintervoering in, en is het mogelijk de broek aan je jas te ritsen. De broek verkeerd in nieuwstaat en heeft me 130 euro gekost, dus doe een leuk bod.
 
Zoek je toevallig nog een maatje langer? Heb hier nog een XYL evolution textielen motorbroek liggen. Zie wel dat het ook meteen een maatje groter is.
 
Hm, ik moet idd wel een langere, maar hij moet liever niet veel wijder zijn, das dan weer niet de bedoeling. Wat wil je voor die broek hebben dan?
 
Zeg maar wat je ervoor wilt geven, hij ligt hier ook maar.
Volgens mij kan je ergens op de evolution site zien voor welke omvang in cm de maten zijn, aangezien je ze nog iets kan aanpassen.
 
Zeg maar wat je ervoor wilt geven, hij ligt hier ook maar.
Volgens mij kan je ergens op de evolution site zien voor welke omvang in cm de maten zijn, aangezien je ze nog iets kan aanpassen.
Hey, mocht TS hem niet willen, wil je mij dan even wat meer info mailen en een richtprijsje? Evt foto :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan