EZS aanhanger met RVS trekhaak Goldwing GL1500

korrie

Rookie
14 mrt 2021
10
1
Almere
Te koop heb er geen ruimte meer voor even schoonmaken
en poetsen staat nu buiten.
paar gaatjes dicht maken van oude sloten ( zijn er nog bij ) met witte afdekdopjes of sloten weer monteren en klaar
alles max half uurtje werk

Is een EZS DPL van 1988 met draaibare koppeling dus ligt fijn achter de motor.
Ik heb ook nog een RVS trekhaak voor een Goldwing GL1500 te koop €125,-

Vaste prijs €375,- met trekhaak €475 of ruilen tegen een Big Scale (1/5) RC auto Baja of Monstertruck met benziene motor en zender enz
 

Bijlagen

  • vol bakje.jpg
    vol bakje.jpg
    101,7 KB · Weergaven: 57
  • achter.jpg
    achter.jpg
    100,8 KB · Weergaven: 54
  • Typeplaatje.jpg
    Typeplaatje.jpg
    54,7 KB · Weergaven: 54
  • zij rechts.jpg
    zij rechts.jpg
    103,7 KB · Weergaven: 52
Beste,
Ik zal me als eerst even voorstellen, ik ben nieuw aangemeld op dit forum en heet Rob en ben in het bezit van een goldwing 1500 bi 92 kleur rood. Ik ben op zoek naar een trekhaak en ik zag dat u er 1 aanbood. Graag wou ik weten of deze nog te koop is en zo ja in welke regio u woont voor evt op te halen. Ik zelf woon regio nb zeeland. Ik hoor graag uw reactie. Met vriendelijke groeten Rob
 
Beste,
Ik zal me als eerst even voorstellen, ik ben nieuw aangemeld op dit forum en heet Rob en ben in het bezit van een goldwing 1500 bi 92 kleur rood. Ik ben op zoek naar een trekhaak en ik zag dat u er 1 aanbood. Graag wou ik weten of deze nog te koop is en zo ja in welke regio u woont voor evt op te halen. Ik zelf woon regio nb zeeland. Ik hoor graag uw reactie. Met vriendelijke groeten Rob
Welkom op mf,

Je kan hem beter een pb sturen zodat hij een mailtje krijgt.
@korrie is al een paar maanden niet op mf geweest.

Succes
 
Terug
Bovenaan Onderaan