facelift bejaarde dame

Hyperjasper

Die hard MF'er
11 jan 2010
252
133
Appingedam
Hallo

Ik zal mij even voorstellen ik ben Jasper, ook niet meer de jongste maar goed dat terzijde.
Heb in het voorjaar een CB 350 k2 van 1971 gekocht, met de intentie daar een caferacer van te maken.
Heb de bejaarde dame compleet van al haar kledingstukken ontdaan en ben begonnen met de facelift, om als eindresultaat haar eruit te laten zien als een Pin Up Girl.
En het leek me wel leuk om jullie in dit proces mee te laten kijken, ik zal proberen het
regelmatig te updaten.
Dit is haar in haar vergane glorie.
full

en wat dingetjes die al gefacelift zijn.
full

full

full

full

full
 
Leuke basis, ben heel benieuwd wat dit gaat worden. Succes, en houd ons op de hoogte. Liefts met heel veel plaatjes.
 
Ziet er goed uit. Leuk project.
Ga ik volgen en een goed geoutilleerde werkplaats. :9~

Alleen spansleutel in de kop van de draaibank? :N (laatste foto)
 
Pfffff....je lijkt mijn leraar van de LTS wel, meneer Talsma, die werd daar ook altijd zo boos over. Behalve toen het ding na het in beweging zetten van de draaibank tegen de grond aan smakte. Toen kwam hij alleen even naar mij toegelopen en zei: "snap je het nu?"
 
Alleen spansleutel in de kop van de draaibank? :N (laatste foto)~[/quote]

Ja je hebt helemaal gelijk wat de spansleutel aangaat, ook ik ben regelmatig op de LTS aangesproken op mijn span sleutel gedrag, maar als ik hem ernaast leg of waar dan ook
zoek ik me daarna helemaal de ter..............g. Dus vandaar O-)

En bedankt voor jullie positieve reacties.
 
Hallo allen

Hier even een updeetje van de afgelopen week, heb deze week mijn gepoedercoate velgjes op gehaald waarvan akte
full

full

ook heb ik de reactie stang van wat grammetjes ontdaan voor de reesie looks
full

En erachter gekomen dat ook de achterrem voorzien moet zijn van een remschakelaar
was ik vergeten :?
full

En als laatste heb ik het logo van het Ace cafe wat je ook op de kmteller plaat terug vindt in het tandwielcover laten terug komen :Y
full

full
 
Leuk man, deze ga ik volgen.
Wat die spansleutel betreft: zolang je alleen in je werkplaats bezig bent, is er niets aan de hand.
Maar idd, echt veilig is het niet...
 
Zoals belooft een kleine update van deze week, de tank en zit zijn binnengekomen
dus tijd voor wat passen en meten.
Ophangoortjes gemaakt (of hoe je ze ook maar wilt noemen) voor de tank zodat ik de originele honda ophangrubbers kan gebruiken.
En de achterkant aangepast alu beugel gemaakt, en ik ga op de innovatieve tour de beugel wordt gelijmd, hier wordt een bodem ingemaakt waar de accu in de toekomst een plaatsje zal vinden.
Dit zijn wel zo,n beetje de vorderingen voor deze week, en natuurlijk bijna vergeten mijn nieuwe voorspatbordje ;)
En dan nu de plaatjes.
full

full

full

full

full

full

full


Tot de volgende Update
 
Leuk project 8-)
Is die tank helemaal van polyester of zit er een metalen binnentank in?
Het schijnt dat volledig polyester tanks niet zo goed tegen de peut van tegenwoordig kunnen..
 
Leuk project
Is die tank helemaal van polyester of zit er een metalen binnentank in?
Het schijnt dat volledig polyester tanks niet zo goed tegen de peut van tegenwoordig kunnen..


Ja volledig polyester, heb er veel over gehoord en gelezen, maar ga het ontdekken.
tijdens de winterstalling droog wegzetten schijnt te helpen ;)
 
he jasper, de wauw factor is er nu al :]
ik ben dan ook reuze benieuw naar het verloop van je project, vooral blijven publiceren
 
Zo weer een update van de afgelopen week weer heel wat gedaan, zitje demontabel gemaakt
achterste strip vastgelijmd.En last but not least achterspatbord gemaakt en montage punt aan het frame gelijmd. ;)
full

full

full

full

full

full
 
Zoals belooft een kleine update van deze week, de tank en zit zijn binnengekomen
dus tijd voor wat passen en meten.
Ophangoortjes gemaakt (of hoe je ze ook maar wilt noemen) voor de tank zodat ik de originele honda ophangrubbers kan gebruiken.
En de achterkant aangepast alu beugel gemaakt, en ik ga op de innovatieve tour de beugel wordt gelijmd, hier wordt een bodem ingemaakt waar de accu in de toekomst een plaatsje zal vinden.
Dit zijn wel zo,n beetje de vorderingen voor deze week, en natuurlijk bijna vergeten mijn nieuwe voorspatbordje ;)
En dan nu de plaatjes.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Tot de volgende Update


8-)
 
Nee, komt in de lak hoogglans zwart.
Ja gaat op het moment erg lekker wat vrije dagen gehad dus *D
Vrouw aan het werk dusssssssssss lekker door :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan