• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

Fansie

Fansie

Rookie
Lid geworden
5 apr 2006
Waarderingsscore
0
FF Voorstellen mannen en vrouwen moturisten
Heet dus Fansie( eigenlijk Frans, maar alla) ben 40 jaar jong, rij een Honda Shadow, met in de schuur een Watsonian bak die ligt wachten op montage, heb drie kids, waarvan twee uit een vorig huwelijk, en een vrouw die met rijlessen gaat beginnen.
Ik ben lid van de Shadow MC, heb meegedaan aan de rekord poging vorig jaar, die geslaagd is, en een lust voor mijn ogen was.
Dat was hem eigenlijk wel voor nu.
Houdoe hee!!!
*O*

Nou ... hier dan ook maar ... welkom hè!

Enne, mooi hè, het brabantse land 8-)

O-)

Welkom :W

Ik pik hier de laatse tijd een beetje een afkeur voor brabant op van somige forum leden.

|( B| je weet niet wat je mist :9

Welkom :W

Ik pik hier de laatse tijd een beetje een afkeur voor brabant op van somige forum leden.

|( B| je weet niet wat je mist :9
Mooi man, laat ze lekker wegblijven hier! Houden wij het wel gezellig :Y

O-)

;)

Edit: Enne Krullie weet echt niet wat ze mist :P :P

:^

... en dan exclusief voor brabo's hè ... :P

;)

Ja dat is ook wel leuk, maar het zou ook wel leuk zijn als als de curly brunettes van MF een keer kwamen kijken (weet niet eens waar ze vandaan komt) dan zet ik een keer de koeien in de wei en haal ik me klompen uit het vet ;) hebben ze dat vooroordeel ook weer een keer bevestigd

Ja dat is ook wel leuk, maar het zou ook wel leuk zijn als als de curly brunettes van MF een keer kwamen kijken (weet niet eens waar ze vandaan komt) dan zet ik een keer de koeien in de wei en haal ik me klompen uit het vet ;) hebben ze dat vooroordeel ook weer een keer bevestigd
Vooroordelen bevestigen doet het altijd goed.

Net als Carnaval, da's toch ook alleen maar zuipen, hoeren, en snoeren ... niet dan :?

;)

_O- _O-

Je neemt me nogal serieus, leuk! ;) :+

Terug
Bovenaan Onderaan