Favorieten scherm

KingCoder

Begeisterungsmeister [bəˈgaistərʊŋs-ˈmaistɐ]
9 jan 2002
11.502
183
Oss
In het favorieten scherm laat de tooltip per favoriet zien "oorspronkelijke titel: bladibla". Kan daar niet hetzelfde komen te staan als bij normale topics, dus de naam van de laatste poster?
 
De naam van de laatste poster staat ook al als tooltip achter 'Laatste reactie'. Ik wou eigenlijk de oorspronkelijke titel wel een plaatsje laten behouden.
 
De naam van de laatste poster staat ook al als tooltip achter 'Laatste reactie'. Ik wou eigenlijk de oorspronkelijke titel wel een plaatsje laten behouden.


Je hebt gelijk, had ik niet eens gezien. Opgelost dus!

Maar......veranderd de titel wel eens dan? Als ik me probeer voor te stellen dat dat nodig zou zijn denk ik aan vulgaire taal oid maar dat wil je in een tooltip óók niet zien toch?

edit: haha ik checkte deze: Injectiemotoren lopen duurder dan carburateurmotoren en die had ik oorspronkelijk in heel erg dialect geschreven, maar dat staat er niet meer in als tooltip....?
 
Laatst bewerkt:
Er staat een edit knop voor je favoriet die je kunt aanklikken. Je kunt dan (o.a) de titel wijzigen.
De tooltip laat dan de originele titel zien
 
Wat Nijlpaard zegt, een favoriet kan je zelf een naam geven zodat je hem makkelijk terug kunt vinden. Deze naam hoeft niks te maken te hebben met het origineel, en als een moderator de titel van het onderwerp wijzigt veranderd er niks aan de titel die je zelf aan je favoriet hebt gegeven. Dit is dus een extra feature.

Maar goed, opgelost dus, en een slotje dus. :)
 
Ik ben zo brutaal dit topic toch nog even te reanimeren...

Als ik een topic favorietoriteer.... O-) ... als dat topic op bv pagina 8 is...en het topic loopt inmiddels op blz 12, dan blijft hij openen op blz 8.

Is het mogelijk dat hij het favo topic gewoon altijd op de meest recente pagina opent ??
 
Hoe voeg je een favoriet toe, via
topic-insertbookmark.gif
of via
message-bookmark.gif
?
Met de eerste voeg je het hele onderwerp toe, met de tweede een specifiek bericht. In het tweede geval is het logisch dat je elke keer naar de zelfde pagina wordt verwezen, aangezien daar het specifieke bericht staat.
 
Laatst bewerkt:
Het probleem is niet zozeer de hoeveelheid knopjes, maar het ontbreken van een goede uitgebreide uitleg hoe ze werken (de FAQ) :P
 
Laatst bewerkt:
Hoe voeg je een favoriet toe, via [afbeelding] of via [afbeelding] ?
Met de eerste voeg je het hele onderwerp toe, met de tweede een specifiek bericht. In het tweede geval is het logisch dat je elke keer naar de zelfde pagina wordt verwezen, aangezien daar het specifieke bericht staat.

is dat eventueel te veranderen dan? want ik heb dus ook steeds dat ik op pagina 48 van een bepaald topic kom.... terwijl t nu op 67 staat. en volgens mij is dat met al mijn favoriete topics zo...
 
Ik denk dat je dan je bestaande favorieten moet verwijderen en met
topic-insertbookmark.gif
een nieuwe favoriet moet aanmaken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan