Fazer 600 uit 2003 te koop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Duncan

MF veteraan
Donateur
19 mei 2001
16.367
12.952
Te koop ,een mooie rode Fazer 600 bj 2003, op kenteken aug 2004 . ongeveer 18.000 km met MIVV titanium uitlaat met E keur, onderspoiler, en hugger. zat zelf aan ongeveer 4500,- te denken. Hij heeft 1200 km geleden (weekendje eiffel) nog een nieuwe bt021 voorband gehad. Achterband en ketting zijn nog in goede staat. Originele uitlaat en setje valdoppen krijg je erbij
full
 
Laatst bewerkt:
Tis een fijne motorfiets, 2 jaar geleden nog een nieuwe accu ingekomen (mijn schuld, gelaccu's kunnen niet tegen een volledige ontlading, gbruik nu dus een optimate). Snelle beslisser krijgt er ook het werkplaatshandboek bij).
 
Je krijgt er zelfs een mooie Fazer tanktas bij
 
In het 25kw topic staat er 1 met 25 kw op kenteken, lijkt dus te kunnen. De mijne is een 100% NL motorfiets dus de importeur zal niet lastig doen ws.
 
Sorry maar da's toch echt te weinig voor deze hele mooie motorfiets
 
Kom op niemand interesse ? Prijs valt natuurlijk over te praten
 
3500 is toch wat aan de lage kant, als je op marktplaats kijkt zie je voor die prijs motoren die ouder zijn en meer km's hebben gelopen. Ook hebben deze niet zo'n mooie blokspoiler en sportuitlaat met E keur. Vooral deze is handig als je naar duitsland gaat. Effe dempertje erin, popnageltje of boutje erdoor en ze kunnen je niets maken. Aan extra's zit er bijna voor 800 euro op , uitlaat alleen was al over de 400 euro
 
En wbt nr 5 8-)

kwestie van net op FOK zijn als het topic word aangemaakt waarin de oprichting van het forum werd besproken
 
Heeft deze mooie motor al een keer een grote beurt gehad waarbij de kleppen zijn gesteld?
Deze motor wekt wel mijn interesse.
Wat is de rede dat je je motor weg doet? Ben je op zoek naar iets sportievers?
 
Hoi,

Kleppen stellen (meestal controleren bij de Fazers) hoeft pas bij 42.000 km. Beurten gaan elke 12.000 km, deze zou dus over ongeveer 4.000 zijn. Voorband is dus net vervangen, achterband zit er zo'n 8.000 op maar ziet er nog goed uit.

Rede van verkoop is dat ik juist iets minder sportiefs wil gaan kopen, een "uche uche" HD. Ik rij te gemakelijk te hard op de fazer en sinds ik mijn xj wat vaker ben gaan gebruiken kom ik er achter dat je niet perse hard hoeft te gaan om lol te hebben. Ik wil nu dus een motor proberen die mij al vanaf kleinsafaan heeft gefascineerd.
 
Mocht je echt interesse hebben en een goede prijs wilt betalen kan een beurtje altijd geregeld worden
 
:P lekker :] , wie wil hem van me overnemen
 
Ik zou zeggen, kom eens kijken :) dan praten wij verder
 
Enne, de nieuwe koper krijgt er er een MF sticker bij op de kentekenplaat !
 
Vandaag komt DD kijken , fingers crossed .....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan