FD, Johnnychop site

mja. op fietsen heeft-ie wel kijk, onze johnny. maar op sites bouwen toch iets minder. wat een drukte zeg, die flash en andere herrie :(
 
ha, en dan die figuren op die foto´s bij openings-bbq, petje over je ogen, bloesje tot bovenaan dicht.......hoezo Californiërs ;)
 
Om met de woorden van Hank Young te spreken: Johnny Who??????!!!!!!!
Kweenie hoe hij real-time is, maar in de BBO-serie vond ik het maar een arrogante eikel die dacht dattie Johnny God was. :r

Edje laat 'm dus ook nooit een fietsie bouwen.



is ook meer een financiële kwestie :X
 
Om met de woorden van Hank Young te spreken: Johnny Who??????!!!!!!!
Kweenie hoe hij real-time is, maar in de BBO-serie vond ik het maar een arrogante eikel die dacht dattie Johnny God was. :r

Edje laat 'm dus ook nooit een fietsie bouwen.


Mmm... Hij heeft z'n site eindelijk up 'n running... En ik vind 'm erg vet.

Hij is al een tijdje weg bij Chica, sinds een aantal maanden.

En wat die quote hierboven betreft. Johnny is een super relaxte gast, die altijd voor iedereen tijd heeft.
Don't judge a book by it's cover...
 
Mmm... Hij heeft z'n site eindelijk up 'n running... En ik vind 'm erg vet.

Hij is al een tijdje weg bij Chica, sinds een aantal maanden.

En wat die quote hierboven betreft. Johnny is een super relaxte gast, die altijd voor iedereen tijd heeft.
Don't judge a book by it's cover...

Tis geen "cover", maar zoals je weet een docu van een uur.
Laten we het er dan maar op houden dat'ie niet al te foto/camera geniek is......
 
Tis geen "cover", maar zoals je weet een docu van een uur.

Laten we het er dan maar op houden dat'ie niet al te foto/camera geniek is......


Een docu van een uur.... maar nog steeds TELEVISIE.. Die aflevering van Hank Young tegen Cole Foster is ook compleet verdraaid.

En meneer Chop is inderdaad niet moeder mooiste, haha!
 
Gave site met mooie detail foto's waar ik toch weer even wat mooie tech tips uitgehaald heb.

WEER wat wijzigen aan mijn project !!!
 
Het is wel een rare vogel die het niet bepaald van z'n pr hebben, maar ja, dat zijn vaak wel de interessantste mensen.
Die 2 fietsen op z'n site zijn in ieder geval super (zeker in het echt) en daar gaat het om.

Hij is origineel, een harde werker en zeker een vakman, dus ik hoop dat het een grote wordt!
 
Laatst bewerkt:
het is wel raar om iemand op basis van een uurtje tv te veroordelen terwijl je hem helemaal niet kent.

die gouden bike van hem is helemaal goed, die hardrock bike vind ik minder maar goed, smaken verschillen....
 
het is wel raar om iemand op basis van een uurtje tv te veroordelen terwijl je hem helemaal niet kent.

Zoals je had kunnen lezen in mijn post, geef ik zelf ook al aan dat ik niet weet hoe hij werkelijk is en geef ik mijn mening hoe hij in de docu overkwam.
voor alle duidelijkheid:

Kweenie hoe hij real-time is, maar in de BBO-serie vond ik het maar een arrogante eikel die dacht dattie Johnny God was. :r
 
ah, weet je , amerikanen zijn op zich al redelijk arrogant en denken dat ze de wijsheid in pacht hebben.....(niet allemaal maar wel veel)

als je dan ook nog mooie dingen maakt wordt dat misschien nog wel een beetje versterkt ook....
 
Zoals je had kunnen lezen in mijn post, geef ik zelf ook al aan dat ik niet weet hoe hij werkelijk is en geef ik mijn mening hoe hij in de docu overkwam.
voor alle duidelijkheid:

<stirr shit mode>
Ik ken hem helemaal niet maar zijn gezicht staat me niet aan.
Het is dus een eikel.

})
 
Terug
Bovenaan Onderaan