• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

Fellow Ducati Bikers omg. Zwolle

X-man

MF'er
Lid geworden
3 feb 2003
Waarderingsscore
0
Ben benieuwd hoeveel "vrienden" ik heb in de omgeving Zwolle.
Om is met al dat italiaans geweld de omgeving onveilig te maken of gewoon om het italiaans design werk te bewonderen *D .

C.U. soon I hope

P.S. Ben niet eenkennig ook andere bikers omgeving Zwolle welkom !

Laatst bewerkt:
;( Denk je vrienden erbij te hebben, word je gewoon genegeerd |(

Jammer was benieuwd hoeveel enthousiastelingen bij mij in de buurt wonen.

>>>> Algemene motorpraat

Verkeerde forum. ;)

WIWTD is bedoeld voor het aankondigen e.d. van activiteiten en bijeenkomsten.

Ook is het nu midden op de dag, dus zijn er veel mensen niet online. Je zult wat meer geduld moeten hebben.

Apeldoorn.. Is dat dicht genoeg voor Zwolle?
Ga anders eens op de tweede zondag van de maand naar cafe de Kranenkamp aan de weg Raalte - Deventer. Rond 13.00 uur komen daar altijd DCN leden samen bij het zg. Regio cafe van de DCN.

Apeldoorn.. Is dat dicht genoeg voor Zwolle?
Ga anders eens op de tweede zondag van de maand naar cafe de Kranenkamp aan de weg Raalte - Deventer. Rond 13.00 uur komen daar altijd DCN leden samen bij het zg. Regio cafe van de DCN.

Ha Hans! Ehh, Hengelo is niet echt om de hoek bij Zwolle, maar, dichtbij genoeg??

Yep!!

Ufo; evens eens in Apeldoorn woonachtig 8-)

Ha, 750SS, ook gehad, fijne motor!!

Das mooi!! ik heb er nog niet veel opgereden,opdat ik h'm aan het opknappen ben....maaruh wat vond gij er precies fijn aan dit fietske....

Ik ben net begonnen met motorrijden, heb een CB750 bold'or gehad ennhu ik ben bang dat deze brommert sneller is dan mijn huidige duc??? klopt da :?

C'Ufo

ik heb helaas geenn geld voor een duc
tja als student kan je niet alles hebben maar 1 ding is zeker er komt een duc is het iet vandaag dan komt ie overmorgen wel :]

Ben benieuwd hoeveel "vrienden" ik heb in de omgeving Zwolle.
Om is met al dat italiaans geweld de omgeving onveilig te maken of gewoon om het italiaans design werk te bewonderen *D .

C.U. soon I hope

Zwolle, mooie stad he? 8-)

Is een VTR1000 met open carbondempers ook goed?? Qua geluid in ieder geval een goede benadering.

Zwolle, mooie stad he? 8-)

Maar wel een beetje saai.... :Z :Z :Z :Z :Z

Dat kan veranderen als we er de hele zomer door/om heen knallen met open uitlaten,dus laat maar weten wie er van de partij zullen zijn.

lijkt me een heel strak plan zwolle is maar 10 min. van meppel

Zie hier nog meer regionalen :)

[topic=12083]Sportieve rijders omgeving Zwolle[/topic]

hier ook nog een duc uit apeldoorn ! kunnen beter omgeving apeldoorn doen lijkt mij..... ;)

hier ook nog een duc uit apeldoorn ! kunnen beter omgeving apeldoorn doen lijkt mij..... ;)

Gewoon afspreken op/bij knooppunt Beekbergen of op het viaduct bij afslag Zutphen/Apeldoorn-noord,daarna de linkerkant van de bandjes ook eens flink misbruiken en de dag is weer geslaagd.

Is uit noordelijkere regionen ook acceptabel

Drachten, het hart van het noorden :z

Voorlopig nog te koud voor mijn italiaanse volbloed;
of eigenlijk voor de bereider O-)

Terug
Bovenaan Onderaan