ff voorstellen

Nielsnutt

MF'er
25 jun 2010
76
0
Ede
Hallo

Na vele malen hier gekeken te hebben, info vergaard, motoren kijken die te koop staan, dacht ik dat het maar eens tijd werd om me te registreren en mee te kunnen praten over verschillende onderwerpen.

Ik ben Niels, 24 jaar en al vanaf jongs af aan ondergedompeld door het motorvirus. Ik heb er altijd naar uitgekeken om motor te kunnen rijden, want mijn vader zat er regelmatig middenin als motormonteur. Zo heb ik op mijn 9e leren rijden, op mn 15e een brommer gekocht ( suzuki RV 50 '78) helemaal gestript en met handwerk de hele boel weer opgeknapt. Ik heb m nog steeds. Inmiddels ben ik 5 jaar in het bezit van mijn motorrijbewijs en heb ik verschillende motoren gehad. Lang heb ik gedacht dat ik een motor in het sportmotoren segment wilde hebben. Ik heb 2 gsxr'750 uit 86, maar daar wil ik graag van af. Ik heb naast deze 2 motoren nog een suzuki DR BIG 750 uit '90 en dit is het echt helemaal. Daarnaast heb ik een gpz 500 om van A naar B te komen (mn autorijbewijs heb ik wel gehaald, maar geen interesse in een auto) en in plaats van de gsxr'en ben ik op zoek naar een supermoto.
Ik heb bij marcel van drunen 4 supermotocursussen gevolgd van afgelopen november tot nu, de laatste was 17 juni op landsard. Dit elke keer op 1 van zijn motoren, nu is het dan wel eens tijd voor een eigen motor.

dat was t wel even.. grraag tot op het forum of op straat!

groet Niels.
 
:W Niels
full
Suc6
:]
Als je ook een icoon wilt of resizen, even hier vragen.

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan