Je bent de eerste nieuweling die uit zichzelf de PC800 durft te noemen
Tip: nooit meer doen !!
Sommige motoren mogen gewoon niet hardop bij naam geroepen worden, volgens de gemiddelde motorrijder. De PC800 is zo'n type.
Wel stoer als je er gewoon schijt aan hebt en straks lekker op je PC kunt gaan rijden
Hoi ik heb mijn autorijbewijs sinds mijn 31e en rijdt vrijwel dagelijks (ook al 10+ auto’s gehad) en heb nog nooit een ongeval veroorzaakt. Het lijkt me dat motorrijden wel ff anders is maar denk wel dat de rijervaring in de auto me zal helpen om overzicht in het verkeer te hebben. Ik heb ondertussen een aanvraag gedaan voor een 2 uur durende proefles bij motorrijbewijs service Limburg. Dan ga ik kijken hoe het me af gaat en wat de verwachtingen zijn van de instructeur.AVB niet, tenminste weinig mensen. AVD naar mijn mening wel, ben je al ietwat gewend van auto.
Tja verstand moet meerijden he, ben ook niet echt van plan om te gaan racen eerder lekker relaxed toerenWelkom, ik ben met 45 jaar begonnen met lessen en mag in oktober op voor het AVD.
Ik had dit 20 jaar eerder moeten doen (had ik me waarschijnlijk doodgereden)
Ik merk dat het schakelbrommer rijden zelfs nu nog een voordeel heeft.
Succes met lessen.
Ik heb nu voor motorrijbewijs service Limburg gekozen omdat ze aantrekkelijke aanbiedingen hebben en ik nergens een slechte review kon vinden. Wat ik daar bespaar kan ik meer investeren in een leuke tourmotor. Dit wordt waarschijnlijk een pan European (goede tip van Red Force)Osseforth..ben ik ook geweest, de een noemt het een fabriek....te massaal...ik vond het meevallen, eerste keer geslaagd
Thanks!
Hoi ik heb mijn autorijbewijs sinds mijn 31e en rijdt vrijwel dagelijks (ook al 10+ auto’s gehad) en heb nog nooit een ongeval veroorzaakt. Het lijkt me dat motorrijden wel ff anders is maar denk wel dat de rijervaring in de auto me zal helpen om overzicht in het verkeer te hebben. Ik heb ondertussen een aanvraag gedaan voor een 2 uur durende proefles bij motorrijbewijs service Limburg. Dan ga ik kijken hoe het me af gaat en wat de verwachtingen zijn van de instructeur.
Waarschijnlijk ga ik eerst mijn theorie examen regelen en dan kijken wat de instructeur adviseert, ik wil het natuurlijk zo snel mogelijk halen
Een ZRX natuurlijk.Ik weet nog niet welke motor geschikt zou zijn voor mij met 188cm
Geniale dingen man! Ik wil er ook een!Sommige motoren mogen gewoon niet hardop bij naam geroepen worden, volgens de gemiddelde motorrijder. De PC800 is zo'n type.
Een ZRX ziet er ook wel gaaf uit maar ik moet er wel het een en ander mee kunnen vervoeren daar lijkt me de pan european toch iets geschikter.Een ZRX natuurlijk.
Dit kan een handig tooltje zijn: Motorcycle Ergonomics
Geniale dingen man! Ik wil er ook een!
AVD en AVB zie ik minder tegenop als de theorie vooral omdat er nogal listige vragen in gesteld worden (strikvragen) maar dat gaat me wel lukken. Ben nu gewoon vast besloten dat ik niet ophoud voordat ik het rijbewijs op zak hebTuurlijk zijn er andere dingen, maar het verkeersgevoel zal vooral helpen. Wat je je alleen nog aanleert bij AVD is plek op de weg, goed vooruitkijken en bochten inschatten/ rijden. AVB is een kwestie van oefenen, beetje aanleg erbij en het voelt op een gegeven moment als leren fietsen op een fiets.
Heb je zoveel te vervoeren dan? Achterop een ZRX kun je ook gerust koffers / een topkoffer monteren als je dat zou willen. Ziet er niet uit, maar dat heb je bij een Pan of PC800 standaard.Een ZRX ziet er ook wel gaaf uit maar ik moet er wel het een en ander mee kunnen vervoeren daar lijkt me de pan european toch iets geschikter.
Hahaha, ja volgens mij is het de énige motorfiets met kofferbak. Briljant gewoon.De pc800 was ook eerder interessant vanwege de kofferbak.
Zo’n FJR heeft veel weg van de pan european maar er wordt er geen 1 verkocht op MP alleen onderdelen ervan. De pan wordt er regelmatig vrij betaalbaar aangeboden. Lijkt me een betere keuze m.b.t. Kosten/onderdelen. Maar bedankt voor de tip!Of een Yamaha FJR 1300, dat is ook een mooie praktische motor.