Ff voorstellen

gewoonsuzuki

Die hard MF'er
8 apr 2019
317
294
Ik heb mij eens keer aangemeld op het forum daar het een handig medium is met veel informatie. Ik kwam alleen tot te ontdekking dat ik mij nooit had voorgesteld en dat word wel gewardeerd begreep ik😉. Dus bij deze.

Ik ben gewoon Suzuki ben een veertiger uit Brabant. Ik heb altijd Suzuki gereden en vandaar de naam. De eerste motor was een gsxr 600 k5. Nu rijd ik een gsr 750 welke ook is te zien in meerdere topics. Ik vind het leuk om een motor helemaal naar eigen inzicht aan te "kleden".

Ik rijd zeer weinig in Nederland maar vaak in de Eifel. Verder probeer ik 1 maal per jaar met de motor naar Zuid Europa te gaan. Altijd met de motor op de aanhanger en daar dan plus minus 2000 kilometer rijden. Als het door gaat word dit jaar mijn vierde trip en dan is Corsica de bestemming.

Verder heb ik dit jaar een gsxr 600 k7 gekocht voor op het circuit. Samen met een maatje gaan we daar wat circuit dagen mee doen dit jaar.

Ik ben verder a technisch maar vind het wel leuk om te zien wat iedereen aan zijn fiets verbouwd en daar ideeën uit op te doen. En mocht je informatie nodig hebben is deze altijd wel hier te vinden.
 
:W Gewoon
full
succes
:]
Als je ook een icoon wilt of resizen, even hier vragen. :)
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan