Fighter te koop

Fighter-Harry

Die hard MF'er
15 nov 2003
293
0
GSXR-1100, bj. 90, KM. ca. 25000, n.Ketting + Tandwielen, n. Banden-voor en achter, 138PK op het achterwiel, en nog veel meer, kijk naar de foto.
Prijs: 3350,=

Tel. 0621918041
full
 
Laatst bewerkt:
:^ het 2e wat ik dacht zet ik hier maar niet neer ;)



mooie fiets :X

is geloof ik van prins willem alexander geweest aan de kleur te zien, maar die schijnt nu harley te rijden.... O-) of zoiets.

hey harry...ik kom ook uit zoetermeer....heb dat ding nog nooit zien rijden hier :?

vind het wel een leuk ding ;)
 
hier is een speciaal verkoop sub forum voor dus... :W
 
Fewture en fighterfan,

als jullie iets beters voor minder geld vinden,dan hoor ik het graag!!! :Y :Y :N :N :N
 
Fewture en fighterfan,

als jullie iets beters voor minder geld vinden,dan hoor ik het graag!!! :Y :Y :N :N :N
€ 100 geef ik er voor moet je hem wel komen brengen harry ;)



suc6 met de verkoop :} :}



voor de mensen die maar wat lullen zou ik zeggen gaat deze motor bekijken en zeg dan wat hij waard is.
het geld wat harry er voor vraagt is echt niet teveel .
deze streetfighter is gewoon een goed ding.
 
Fewture en fighterfan,

als jullie iets beters voor minder geld vinden,dan hoor ik het graag!!! :Y :Y :N :N :N
heb vorige maand voor +/- de helft een originele gekocht... voor het verschil in prijs en het geld wat je voor de originele onderdelen nog krijgt kan je een mooie fighter bouwen :Y

hoe dan ook: succes met de verkoop!
 
Leuke fiets, helaas is de vr.pr. zeker in de huidige markt akelig hoog...

reken erop dat je tussen de 2250 en 2500 maximaal gaat vangen...

voor de mensen die me nu een zeikerd vinden, ik gun iedereen een goede prijs voor z'n motor maar de markt is ronduit beroerd.....
 
Wat een gezeik hier zeg, het is, op het kontje na helemaal geen verkeerde fiets, mooie details, veel werk en tja, het is en blijft een vraagprijs, kleuters!! -O-

Veel succes met de verkoop, laat je niet gek maken!
 
Wat een gezeik hier zeg, het is, op het kontje na helemaal geen verkeerde fiets, mooie details, veel werk en tja, het is en blijft een vraagprijs, kleuters!! -O-

Veel succes met de verkoop, laat je niet gek maken!


:? :?

Kontje is het enige verbouwde...
kleur is super!
Veel polijstwerk e.d.


Voorkapje is niets, brommer ding..
voorspatbord is origineel..
 
Terug
Bovenaan Onderaan