Fijnproevers

Haha, als een opa op dat ding rijden
Dan ben je het niet waardig

En mijn gsr is sexy
Ik rij dr met souplesse

Maar je hebt wel een ouderwetse motor man
Welk jaar stamt die uit?

_O- _O-

Als je herrie wil maken zorg dan iig dat je brommer sneller is dan de gemiddelde Golf tdi. Staat zo sneu anders he. Beetje wil wel maar kan niet, toch?

Maareh, have fun :]
 
Laatst bewerkt:
Hij is er stil van :Y
De power het geluid.
Hij kon zijn opwinding niet meer onder controle houden :X :X


Gisteren naar mijn ritje was ik er ook stil van :+
(vooral toen ik er achter kwam dat ik geen kaartje in de camera had zitten _O- )

@draakje jij had toch ook een suzuki?
Komt daar wel een beetje geluid uit :+
 
Laatst bewerkt:
:) Ja Draakje, heb je een mooi geluid (lees: aftermarketstoeresportdemper) of rij je als een oma?

Schijnbaar zijn dit de 2 opties... :')
 
:) Ja Draakje, heb je een mooi geluid (lees: aftermarketstoeresportdemper) of rij je als een oma?

Schijnbaar zijn dit de 2 opties... :')


:Y ik rij als een oma, maar ik heb wel veel fans! Wel jammer dat ze allemaal in Leeuwarden wonen :/
 
Friezen moeten iig wel heel slim zijn... Heb je dat taaltje wel eens gehoord?! Dat leer je ook niet zomaar effe 1-2-3 :P
 
Friezen moeten iig wel heel slim zijn... Heb je dat taaltje wel eens gehoord?! Dat leer je ook niet zomaar effe 1-2-3 :P
Fries is inderdaad bijna geen reet van te verstaan _O- _O- _O-
Kom er wel eens heb er familie wonen.
lekker rustig wegen net daar gene flitspalen en dergelijke :P
Ga je richting het westen word je er mee dood gegooid :X
 
hint 1:Ik rij als een oma
Hint 2: fans uit Friesland
Hint 3: Kost altijd geld

Nieuwe hint
Hint 4: Fanmail uit Leeuwarden....
aaah
De oplossing is gewoon niet meer te rijden als een oma en de verkeersveiligheid niet meer in gevaar te brengen met je slome getuf B|


Geen wonder dat je dan zoveel fanmail krijgt :+
 
aaah
De oplossing is gewoon niet meer te rijden als een oma en de verkeersveiligheid niet meer in gevaar te brengen met je slome getuf B|


Geen wonder dat je dan zoveel fanmail krijgt :+

_O- je hebt hem :) ja maar ik durf niet zo hard om het even ontopic te houden dan maakt de motor zoveel herrie! Daar schrikken de mensjes van :Y
 
Topic kan wel wat niveau gebruiken.
2:07 afstappen doe je zo _O- _O- _O- _O-


Maar blijf deze nog wel een van de beter fail filmpjes vinden
 
Laatst bewerkt:
_O- je hebt hem :) ja maar ik durf niet zo hard om het even ontopic te houden dan maakt de motor zoveel herrie! Daar schrikken de mensjes van :Y
Dat effect ken ik _O- _O- _O-
bij groen en dat letten ze niet op en trek je het gas een keer los en van schrik laten ze de auto afslaan _O- _O- (soms kun je helaas niet voor kruipen)
 
Daarnaast mag je je eigen motor wel eens laten horen als je dit geluid zo lelijk vindt

En owee als het naar niks klinkt!
dan zijn de rapen gaar

Of dit is satirisch bedoeld of het is het domste antwoord van de week.

Als ik het geluid van jouw motor en uitlaatcombinatie niet interessant of mooi vind dan is dat gewoon mijn mening. Die hoef ik niet te onderbouwen het is puur mijn eigen specifieke mening.

Ik hoef mijn mening niet ter verantwoorden als het om dit soort oppervlakkige zaken gaat, ook niet omdat jij dan toevallig op je teentjes getrapt bent.
 
Nou Stefan en Draakje, je hebben het nogal gezellig met elkaar.
Kunnen je niet eens ergens afspreken oid? :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan