Filerijden in (D) (A) & (SLO) mag dat of niet?

tja was de bedoeling met blik te gaan samen met vrouw.
Maar ja koekblik dacht er ff anders over en zei doe t zelf maar, me automaat is kapot en Mercedes dealer zegt een gereviseerde kost € 3.450,00 :( -O-

Dus vrouw en kind met zwager meegestuurd afgelopen vrijdag en k zou me vakantie hier in me tuintje doorbrengen. -O- -O- -O-

Maar mag nu toch die kant op gaan met de motor dus ikke helemaal blij *O*
vanmiddag na werk thuiskomen, slapen en dan in de avond douchen en gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan

:Y :Y :Y



:W :W :W
 
Ik heb ooit eens iets gevonden op het internet. Geloof dat de ANWB je hier ook info over kan geven maar niet helemaal zeker. Of anders de ANWB van het des betreffende land.
 
wat je van ver haalt is lekker :9~


drom ik 16 jaar geleden me vrouw daarvandaan gehaald :Y

:9 :9

Thanx allen, ikke stap op me Beemertje en ga rijden, wens degene die moeten werken suc6 en strekte en degene die vakantie hebben, veel plezier en hou de glimmende zijde boven en veel :] :] :] plezier.


Mvg. Miros

:W :W :W
 
In Oostenrijk mag je - mits de autos staan - in een file met je motor er tussen door rijden. Hetzelfde geldt bij rood voor een stoplicht.
 
in pruissen zijn de boetes niet het enige nadeel. je hebt daar ook last van jaloerse of opvoedkundige koekblikkers die het prettig vinden om hun auto vlak voor je neus naar links of rechts te gooien als blijk dat ze het er niet mee eens zijn dat jij er gezellig tussendoor komt! also viel spass :W
Kan ik van meespreken.
BMW X5 die even rechts ging rijden om mij te kl222ten.
Vervolgens op de rem staan ........... (gevolgen laten zich raden) :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan