FILM-Motogp

Status
Niet open voor verdere reacties.

VRick

Die hard MF'er
1 jul 2008
615
0
Eindhoven
Hallo mede forummers,

Ik heb al vaker geprobeert via site en al motogp filmpjes te downloaden, nja niks werkte.
Nu kwam ik op youtube en kwam ik in 5 filmpjes de HELE race van Estoril tegen,
Links:

Deze kun je downloaden met de simpelste filmpjes downloader: VDOWNLOADER
(kun je gewoon vinden via google.)

Ik ben op dit moment nog aant zoeken voor meer, als iemand er nog een heel deel dan ;)
 
:^


[modbreak]
geen illegale content aanbieden op M-F
[/modbreak]

Werkt perfect... en een stuk betere kwaliteit dan youtube...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volledige races, van RACINGUNDERGOUND:O
Duurt dat ni lang met torrent? :?
 
Laatst bewerkt:
torrent in het algemeen kan heel snel maar ook heel langzaam, hangt er maar net vanaf hoe populair een torrent is.
 
Volledige races, van RACINGUNDERGOUND:O
Duurt dat ni lang met torrent? :?
Als je een beetje 'up-to-date' download niet. Als je de torrent binnen één week na de race binnenhaalt, heb je hem binnen een uurtje gegarandeerd binnen. Branden, en op dinsdag na de race heb je de dvd van het afgelopen weekend alweer in de kast staan. :}

Ben alleen heel benieuwd wie vanaf volgend jaar de 125- en de 250cc nog gaat uploaden, en of deze überhaupt ergens te bekijken zijn. Zie dat echt wel met lede ogen tegemoet, wat betreft racing-underground volgend jaar. -O-
 
Ik heb alle races van 08 op AVI formaat, kan het wel voor je branden en opsturen... Dan kan je ze gewoon op je DVD speler kijken.
 
:^


[modbreak]
geen illegale content aanbieden op M-F
[/modbreak]


Werkt perfect... en een stuk betere kwaliteit dan youtube...

als ik wil reggen vraagt die om een invitatie code waar bekom je deze ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
als ik wil reggen vraagt die om een invitatie code waar bekom je deze ?

Was nog niet toen ik me aanmelde. Net even gekeken wat het was

Probleem is blijkbaar dat veel mensen misbruik maakte en alleen maar leechen.
Bij een verschil van 100GB werd hun account geblokked, echter maakte ze dan simpel een nieuwe aan.

Nu kan iedere gebruiker voor jou invite code kan aanmaken, echter als jij het dan verneukt, is hij ook verantwoordelijk.

Dus je hebt iemand nodig die jou vertrouwd.

Nou heb ik geen idee wie jij bent, en zie dat je ook net pas gerigistreerd ben op dit forum. Daar wil ik me niet aan wagen, solly,..
 
Uit de [FAQ=richtlijnen,]Richtlijnen[/FAQ]

Licentie / copyrightschendingen
Aanbieden van illegale content via MF is een rechtstreeks risico voor de stichting MF en dus absoluut verboden. Links en verwijzigen naar dergelijke content worden bij ontdekking meteen verwijdert en lever ook meteen een waarschuwing voor de plaatser op. Bij herhaling volgt een (permanente) ban.

Niet toegestaan zijn:

Warez, cracks, no-cd patches en dergelijke.
MP3's met copyrighted inhoud.
DivX films met copyrighted inhoud.
Andere zaken met copyrighted inhoud.

slotje dus
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan