• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

Films met motoren

• Onderwerp starter Onderwerp starter Meck
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Meck

Rookie
Lid geworden
15 dec 2006
Waarderingsscore
0
Wie o wie heeft er voor mij een (aantal) tip(s) voor films waarin motoren een (hoofd)rol spelen.

Ik weet er wel een paar op te noemen maar laat het graag aan jullie over om (hopelijk) met voor mij onbekende titels te komen.

Onrealistische stuntscenes zijn welkom maar ben erg benieuwd naar de wat geloofwaardige films!!

Let me know, boys and girls!!

The world's fastest indian

Een(realistische O-) )topper

Easyrider, World fastest indian, Hellride, en die "documentaire" van Longest way down, en Longest day round. Dat zijn de enige normale waar ik op kom.
Torque, bikerboyz dvd's kan je als onderzetter gebruiken of als frisbee.

[Dode link verwijderd]

Laatst bewerkt:
Yep, die ken ik!! Thanx Rev en Randyman...

Easyrider, World fastest indian, Hellride, en die "documentaire" van Longest way down, en Longest day round. Dat zijn de einge normale waar ik op kom.
Torque, bikerboyz dvd's kan je als onderzetter gebruiken of als frisbee.

Schaam je :N ,zie hierboven :P,foutje, bedankt ;)

Laatst bewerkt:
Kijk, now we're talkin'...

Fastast Indian staat op het lijstje, Downsider. Thanx!

En Fokky... Ik geloof dat wij op een lijn zitten qua onderzetters... :)

Biker boyz is nog wel leuk maar Torque is zo ontzettend overdereven met gigantisch trieste special effects :X
Gaan ze off-raod met racers en je ziet gewoon dat het andere motoren zijn om maar te zwijgen van het stukje met de trein en het eind met de Y2K _O-

Biker boyz is nog wel leuk maar Torque is zo ontzettend overdereven met gigantisch trieste special effects :X
Gaan ze off-raod met racers en je ziet gewoon dat het andere motoren zijn om maar te zwijgen van het stukje met de trein en het eind met de Y2K _O-

Maar niet alleen offroad.. ook schakelen ze 6+ keer met een zx12. tegen die tijd zit je op 300km per uur en dat op een zandpad..

Misschien voor jou Fokky:

"One Week" met een Norton Commando... (De nieuwe remake Commando: VET DING trouwens...)

Tja, ook mooi om in die James Bond film dubbele nul zeven op een BMW boxer te zien rijden en een vette viercylinder te horen blazen...

Duzzzz....

Misschien voor jou Fokky:

"One Week" met een Norton Commando... (De nieuwe remake Commando: VET DING trouwens...)

Net clipje op Youtube gezien, Norton Commando is vet, maar het verhaal is voor mij wat te emotioneel :)
Als kind The lion King gezien en Bambi en sindsdien doe ik geen emotionele films meer :X

Snap wat je bedoelt Fokky... Ik ben nu eenmaal een sentimenteel wrak... Huh, oh nee...
Nee, valt wel mee in die film..

Goed bezig trouwens Bammie!!! Thanx!!!

full

prepare for no hair :')

niet echt een 'biker' film, wel mooi: "riding solo to the top of the world".
Een Indiër (Gaurav Jani) die op een (afgeladen!) 350cc Enfield z'n eigen trip (naar Changthang) filmt.
Ooit 's van piratenbaai of usenet oid afgehaald.
Wat je noemt een jaw dropping scenery.
Prachtig!

Ben nieuwsgierig geworden ploffert... Toch maar eens kijken, thnx!!

Ik weet er nog wel een paar

[TOPIC=282309/]Je favoriete motorfilm..?[/TOPIC]

Mooie noot van de beheerder, Aad... Haha!!!

* Noot van de beheerder: wie 'Torque' oppert als beste motorfilm wordt automatisch van het MotorForum verwijderd*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan