fireblade met lichte schade gezocht

crxje16v

MF'er
5 mrt 2013
80
36
Hoi,

Ik ben op zoek naar een honda fireblade van het bouwjaar 2004-2007,(model met uitlaat onder het zitje) voor een naked project.

mag lichte (schuif) schade hebben, maar rijwielgedeelte en blok moeten goed zijn, dus rijdbaar!

Groeten Alex.
 
Wie weet heb ik er wel eentje voor je van een klant. Motor staat bij mij voor de afhandeling van de schade, mogelijk is verkoop interessanter dan opknappen tot nieuwstaat (dat was hij namelijk eerder wel).
 
Wie weet heb ik er wel eentje voor je van een klant. Motor staat bij mij voor de afhandeling van de schade, mogelijk is verkoop interessanter dan opknappen tot nieuwstaat (dat was hij namelijk eerder wel).
Ik vrees voor je dat dit niet doorgaat. Motor is net niet economisch TL, dus dat wordt waarschijnlijk opknappen.
 
Beetje jammer dat degenen die reageren voor een groot deel erg slecht kunnen lezen.
TS vraagt precies wat hij wil hebben en krijgt werkelijk vanalles aangeboden behalve dat waarom hij vraagt.Zal íe wel blij mee zijn.Waarom reageer je dan vraag ik me serieus af?

Groet,Auke.
 
Maatje van me is vorige week onderuit gereden door een dame in een koekblik. Motor is economisch total los verklaard maar schade valt mee...

Weet zo niet of ie het aanbod van de verzekeraar al geaccepteerd heeft maar anders komt ie in het schade circuit wel omhoog borrelen straks.
 
Terug
Bovenaan Onderaan