Hallo allemaal,
Ik kom net terug van het bezichtigen van een Honda Fireblade uit 1993
en daar is het volgende mee aan de hand:
- Hij is compleet overgespoten, omdat er volgens de huidige eigenaar geen kap meer van heel was en hij hem zelf heeft opgeknapt. De kleur is supervet en hij ziet er uiterlijk echt supergoed uit!
- De km-teller staat op 10.199km (ofzoiets) stil (zei de huidige eigenaar...ik heb dit zelf echter niet gezien) en doet het niet meer. De echte km-stand is bij de huidige eigenaar onbekend.
- De motor stond inmiddels al een maandje of 3 stil en de eigenaar startte hem ff. Voor mijn gevoel liep hij goed, maar de huidige eigenaar zei dat hij nog niet op 4-cilinders liep.
Ik heb van wat vrienden weleens gehoord dat zij hier ook last van hadden als hun Honda enkele maanden stil had gestaan en dat de 4e cilinder na enkele minuten draaien vanzelf weer aansloeg!
- De motor is laatst door een plaatselijke shop gereviseerd, maar ik denk niet dat de huidige eigenaar hier een bon van heeft, want hij is bevriend met de eigenaren/monteurs van de desbetreffende shop dus het zal wel als 'vriendendienstje' gedaan zijn zeg maar...
Hij zag er echt goed uit en ik ben er stiekem best verliefd op, maar ik twijfel wat ik nu moet doen. Ben namelijk van plan om over een maandje nog een x serieus te gaan kijken en een proefrit te maken.
De huidige eigenaar heeft in ieder geval bovenstaande gewoon eerlijk aan mij medegedeeld en niet stiekem of smiechtig gedaan. Hij kan beter alles eerlijk zeggen dan dat er allelei verborgen gebreken aan zitten natuurlijk!
Ik wil graag eens weten wat jullie mening is over dit alles...
Ik kom net terug van het bezichtigen van een Honda Fireblade uit 1993
en daar is het volgende mee aan de hand:- Hij is compleet overgespoten, omdat er volgens de huidige eigenaar geen kap meer van heel was en hij hem zelf heeft opgeknapt. De kleur is supervet en hij ziet er uiterlijk echt supergoed uit!
- De km-teller staat op 10.199km (ofzoiets) stil (zei de huidige eigenaar...ik heb dit zelf echter niet gezien) en doet het niet meer. De echte km-stand is bij de huidige eigenaar onbekend.
- De motor stond inmiddels al een maandje of 3 stil en de eigenaar startte hem ff. Voor mijn gevoel liep hij goed, maar de huidige eigenaar zei dat hij nog niet op 4-cilinders liep.
Ik heb van wat vrienden weleens gehoord dat zij hier ook last van hadden als hun Honda enkele maanden stil had gestaan en dat de 4e cilinder na enkele minuten draaien vanzelf weer aansloeg!- De motor is laatst door een plaatselijke shop gereviseerd, maar ik denk niet dat de huidige eigenaar hier een bon van heeft, want hij is bevriend met de eigenaren/monteurs van de desbetreffende shop dus het zal wel als 'vriendendienstje' gedaan zijn zeg maar...
Hij zag er echt goed uit en ik ben er stiekem best verliefd op, maar ik twijfel wat ik nu moet doen. Ben namelijk van plan om over een maandje nog een x serieus te gaan kijken en een proefrit te maken.
De huidige eigenaar heeft in ieder geval bovenstaande gewoon eerlijk aan mij medegedeeld en niet stiekem of smiechtig gedaan. Hij kan beter alles eerlijk zeggen dan dat er allelei verborgen gebreken aan zitten natuurlijk!
Ik wil graag eens weten wat jullie mening is over dit alles...

Ik hoop voor je niet al te veel...