Fireblade

Robje1983

Die hard MF'er
5 apr 2006
746
0
Enschede
Hallo,

ik ben nieuw hier, heb ook sinds 2 weken een eigen motor. Het betreft een Honda CBR 900 RR Fireblade.
Als ik hem in zijn vrij heb staan en laat de koppeling los, hoor ik een raar geluid. Eerst zei iemand me dat het de druklagers zouden zijn. Nou ben ik er al mee terug gegaan naar de dealer, daar werd me verteld dat het normaal is bij een CBR. Nou was mijn vraag: Zijn hier mensen met een CBR die hetzelfde euvel hebben? En kan het inderdaad geen kwaad?
 
Allereerst : welkom.
Vervolgens: geen flauw idee. De CBR van mijn (v)echtgenoot schakelde beroerd, maar dat is vast niet wat jij bedoelt. Ons probleem is opgelost, andere motor gekocht.

deuheu
jeepie :W
 
339650



Vraag het anders hier ff: Het Honda CBR 900RR Fireblade Topic
Welk bouwjaar ed. is ook wel handig om te vermelden



:9
 
Laatst bewerkt:
Hallo,

ik ben nieuw hier, heb ook sinds 2 weken een eigen motor. Het betreft een Honda CBR 900 RR Fireblade.
Als ik hem in zijn vrij heb staan en laat de koppeling los, hoor ik een raar geluid. Eerst zei iemand me dat het de druklagers zouden zijn. Nou ben ik er al mee terug gegaan naar de dealer, daar werd me verteld dat het normaal is bij een CBR. Nou was mijn vraag: Zijn hier mensen met een CBR die hetzelfde euvel hebben? En kan het inderdaad geen kwaad?
Ik kan natuurlijk niet horen hoe het precies klinkt, maar het is vrij normaal dat een CBR600-900-Hornet bij het loslaten van de koppeling een soort pulserend zoemendgeluid laten horen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan