FJ 1100 / 1200 Topic

Helaas ga ik afscheid nemen van m'n FJ1200,na jaren rijplezier en de nodige kilometers wil het niet meer met m'n knieën,de zit is daarvoor te gebogen.Heb nu een TDM850 waar ik het qua zithouding weer een tijdje mee kan volhouden.

Mocht iemand interesse hebben: Yamaha FJ1200
 
Bij mijn FJ1200 wel in ieder geval ;). Aan beide kanten van het zadel zit een ontgrendelmechanismedingetje :P Twee metalen stipje ahw.
 
Laatst bewerkt:
hoi mede mf'ers...

heb me hier ook even aangemeld met mijn FJ1100 uit '85 vanuit Eindhoven

Afbeelding2777-1.jpg


Afbeelding2784.jpg


groet, Ro
 
FF vraagje,

Ik zoek een zadel voor een FJ 1100 van 1984... iemand nog eentje liggen.
Graag helemaal heel... ;)

Indien mogelijk middels PB...
 
Ga je veel plezier aan beleven !

Overigens voor alle FJ-eigenaren:
16 oktober vindt er een sleuteldag in Almere plaats voor allen leden van de FJ-Ownersclub (www.fj1200.nl).
Die dag wordt er in Almere door zo'n 50 FJ-eigenaren die zeer veel FJ-kennis hebben gesleuteld aan de FJ's van leden.
Niet-leden zijn die dag ook van harte welkom om eens kennis te maken met de FJ-club.
 
klinkt interessant, ik hou wel van groeps-ge-sleutel ;)

Ik heb zelf weinig spannends te klussen. Alhoewel remmerij rondom met dat lompe span eraan best een tijdrovend klusje is wat nog wel moet gebeuren. Maar dat vind ik dan weer geen geschikt klusje voor zo'n dag.

Ik zal i.i.g. eens kijken of ik dan tijd heb. :)
 
Iedereen met een FJ is van harte welkom (ook zonder FJ trouwens, maar dit terzijde).

Zie ook: Sleuteldag 16 oktober 2011

Voor meer info, kun je me ook een persoonlijk bericht sturen.
(Ik schijn namelijk iets met de organisatie van die dag te doen te hebben en kan d'r dus wel wat over vertellen)
 
Laatst bewerkt:
fj staat op stal, fz mag de pekel trotseren.

Als d'r eens tijd is maar een begin maken met toepassen v/h wphb.
 
Terug
Bovenaan Onderaan