flitsen in tunnels?

Zie niet in waarom het hier niet zou mogen in een tunnel ?
Als het toevallig in Luik was dan is er veel kans dat het die tellers waren daar (dacht toch dat het zoiets was), die flitsen iedereen daar.
 
Bij Luik zijn het idd verkeerstellers die mega-irri in je giechel flitsen.

En dus totaal ongevaarlijk zijn op de motor. Ben er van de zomer ook geflitst, reed achter een paar koekblikken die allen te hard reden. Heb er hard om gelachen, zij waren dus het haasje en ik kon gas bijgeven zonder gevolgen *D
 
In Zwitserland met de auto in een hele mooie lange tunnel,

en de flits was heel goed. Drie maanden na de vakantie een hele nette brief in het Nederlands! :)

Een bekeuring van 175 euro wel te verstaan. :(

Flitsen in tunnels kan dus (geld kosten) :X
 
In Wallonië zijn er zowieso al maar een stuk of 5 onbemande camera's dacht ik :)

Waarvan er 2 staan op de A54 Brussel-Charleroi, zijn er nogmaar een goeie 2 maand gezet, op het stuk waar ge 90 moogt (mooie bocht om VEEL HARDER te pakken met de moto) ene in elke richting. :)
 
Hoi *D
Door plaatsgebrek in men garage, heb ik 1 corvette (Schoendoos???) bij men ouders staan.Men vader rijdt er dan wel eens mee.In 3 maanden tijd is ie 3 maal geflitst. 1, op autobaan maasmechelen. 2, op autobaan in herentals. 3, op de ring in lommel.Nou beweerd men vader dat men teller niet juist is.Heb men verstand maar eens bijeen geraapt en de nummerplaat binnen gestuurd op aanraden van men moeder.Nu maar afwachten wat het gaat kosten voor hem.Hij is al op het politie bureel een uitleg moeten gaan geven.Komt ie volgens mij niet goedkoop vanaf.Ze zeggen wel eens "hoe ouder, des te zotter" voor men vader klopt deze spreuk wel.Groeten hayabenni
 
Terug
Bovenaan Onderaan