V85TT in slaapstand

hejo48

MF'er
Donateur
21 mei 2008
67
22
Ruinerwold
ik houd het voor gezien hoop dat 2024 weer mooi motor jaar gaat worden,hoop dat iedereen net zo fijn heeft gereden al mij
 

Bijlagen

  • IMG_4493.jpeg
    IMG_4493.jpeg
    449,4 KB · Weergaven: 1
Ik rij altijd door tot de 1e pekel.

Deze week nog even nieuwe accu, want maandagochtend kreeg ie m opeens biiiijna niet meer rond. Weekje stil gestaan en een graad of 6 was blijkbaar net teveel.
 
mij eergisteren ook :Y
al merk ik al wel dat de lager wordende temperaturen hun effect op de actieradius beginnen te krijgen.
haalde ik afgelopen zomer nog op zn best 106 km uit de accu, nu blijft dat steeds vaker bij 86-90 km steken.
laatst moest ik daardoor bijna het laatste stuk naar huis duwen :/
enfin, het ding heeft me tot dusver altijd thuisgebracht, maar ik blijf dit najaar en winter gewoon doorrijden :]
ben benieuwd wat de actieradius dan zal zijn.
 
Daarom ook geen seconde getwijfeld :). Was allang blij dat ie aansloeg en ik naar t werk kon, meteen nieuwe besteld.
Ik ben pas nog zo stom geweest om tijdens het poetsen van de motor mijn licht aan te laten staan. Hij wilde niet meer starten inmiddels. Daarna 1 minuut contact uit, na meerdere pogingen toch nog succes. Nog nooit zo blij geweest en mij zo dom gevoeld. :+
 
Ik ben pas nog zo stom geweest om tijdens het poetsen van de motor mijn licht aan te laten staan. Hij wilde niet meer starten inmiddels. Daarna 1 minuut contact uit, na meerdere pogingen toch nog succes. Nog nooit zo blij geweest en mij zo dom gevoeld. :+
Daarom heb ik standaard een Noco GB50 in de koffer zitten.
 
Binnenkort nog even een Optimate kabeltje halen en de boel uit elkaar slopen om bij de accupolen te komen. Maar, ondanks de druppellader aansluiting, wordt de mijne in de winter ook wel uitgelaten. Minimaal 5 graden en mooi droog weerbis prima voor een rondje. Dan wordt ik niet roestig en de benzine blijft redelijk vers.
 
Binnenkort nog even een Optimate kabeltje halen en de boel uit elkaar slopen om bij de accupolen te komen. Maar, ondanks de druppellader aansluiting, wordt de mijne in de winter ook wel uitgelaten. Minimaal 5 graden en mooi droog weerbis prima voor een rondje. Dan wordt ik niet roestig en de benzine blijft redelijk vers.
Eens in de 2/3 weken rijden levert vaak al geen probleem op. Wel vaker een maand of langer in de winter de motor niet gepakt in de coronaperiode en nooit issues.
 
Terug
Bovenaan Onderaan