floorboard voor bmw R1200R lc

head02

MF'er
22 apr 2009
234
18
de titel verdient een verklaring want wtf moet je met een floorboard op een bmw r1200r?.
Vorig jaar heb ik mijn worst year ever (ben 61) meegemaakt vanwege een herseninfarct. ik dacht dat ik niets meer kon maar na heel veel oefenen en doorzetten komen een aantal dingen beetje bij beetje terug. Mijn R1200GS adventure heb ik moeten verkopen omdat deze te zwaar werd. mijn linkerkant van mijn lijf is niet goed meer. maar op een bmw r1200r gaat het redelijk. m.u.v. mijn zenuwpijn over mijn hele linkerlijf en specifiek onder mijn gehele linker voet. en dat is platgezegd, kut. na een uurtje rijden ben ik kapot en dit is voor een deel toe te wijzen aan mijn linker voet. de linker footpeg veroorzaakt een soort van puntbelasting (tenminste dat zeggen mijn hersenen) en dat doet domweg pijn. dus ben ik op zoek naar een linker floorboard. de hoop is dan dat als de puntbelasting wegvalt, ik het tenminste 2 uur kan volhouden. er bestaat iets uit The USA, maar ik ga daar geen 500 euries betalen. dat wordt me te gek. . ik dacht er aan om een bestaande footpeg te kopen en daar een soort treeplankje op te lassen. maar ja, ik ken nie lassuh....Wie heeft er voor mij een briljant idee?
 
Wat je kan doen is iets zelf fabriceren op de bestaande step. Ik weet niet waar je vandaan moet komen, maar we kunnen in mijn werkplaats wat in elkaar knutselen en lassen (heb lasapparaten, zetbankjes, buiggereedschap en ander spul ) . Moet je wel naar Hoogvliet (Rotterdam) komen met de fiets.
Jan
 
Volgens mij zat er iemand in het street triple topic die een soortgelijke modi had laten maken...

@Frank-m was jij dat?
Sorry voor de late reactie was met vakantie en dan lees ik geen mf :) Dat was ik inderdaad.
Maar ik heb inderdaad een aangepaste footpeg. Gebruik gemaakt van twee bestaande montagepunten en een (had ik toevallig nog) gsxr footpeg.
Albert Lukens heeft dit voor mij gedaan. Hij past veel motoren aan van gehandicapte mensen. Lukens Tuning Servic | Home


Triumph.jpg


Aangepast.jpg
 
Wat je kan doen is iets zelf fabriceren op de bestaande step. Ik weet niet waar je vandaan moet komen, maar we kunnen in mijn werkplaats wat in elkaar knutselen en lassen (heb lasapparaten, zetbankjes, buiggereedschap en ander spul ) . Moet je wel naar Hoogvliet (Rotterdam) komen met de fiets.
Jan
tsjee Jan, bedankt voor het aanbod:}:}. ik neem een keer contact met je op
 
Terug
Bovenaan Onderaan