Foto plaatsen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ingrid2008

MF'er
25 mei 2009
85
0
Leiden
Hoe plaats ik meerdere foto,s.
Als ik 1 foto plaats bij bladeren, en op verstuur bericht klik staat de foto er, maar hoe doe ik dat om meerdere te plaatsen in 1 bericht.
 
Die is oud :o Daar staat de documentenlijst nog niet eens tussen ;)
Lol, daar verwijst de welkom sectie naar, daar heb ik hem net uit gehaald:

Nieuwe gebruikers: Welkom!

Beste nieuwe gebruiker,


van harte welkom op Motor-Forum!


Dit onderdeel van het forum stelt je in staat om jezelf voor te stellen aan de andere gebruikers. Maak hiervoor een nieuw topic aan m.b.v. de "Nieuw topic" knop onderaan het scherm. Geef het topic als titel je eigen nickname en vul verder als berichttekst wat gegevens over jezelf in, zoals welke motor je eventueel rijdt e.d.

Ook erg nuttig is dit topic Hoe post ik een plaatje? Een korte handleiding! dat uitlegt hoe je een plaatje of foto kunt tonen in je bericht.

We hebben een handige zoekfunctie die je kunt gebruiken om te kijken of bepaalde onderwerpen al aan de orde zijn geweest. Je vindt 'm bovenaan je scherm of hier. Daarnaast hebben we een Algemene FAQ [FAQ=,]Algemene FAQ[/FAQ] , waar je antwoorden op veel voorkomende vragen vindt.


Heel veel plezier op MF!


- De MF Crew

=-=-=-=-=-=-

Tijd voor de MODS dus om dit aan te passen ;)
 
Je leest toch beter dit eens. der staat namelijk uitgelegd hoe je meerdere plaatjes post.

In tkort:
Het gaat via het menu item "overige acties" rechts bovenaan net onder de reclame banner, en daarin "documentenlijst" om je fotos in een prive folder op het MF te krijgen.
Daarna gebruik je de 5e laatste knop "open de documentenlijst" net boven het reageerveld.
De rest wijst zichzelf ..

Succes

<edit> te laat ...
 
Laatst bewerkt:
De foto,s staan bij mij op buroblad, is dat ook te doen dan want echt wijs word ik er niet uit...Anders blijft t, maar telkens bij 1 foto tegelijk.
Je kan ze onder mijn documenten plaatsen. Daar is een gifje van.
[me="TexNL"]gaat even zoeken.[/me]
 
De foto,s staan bij mij op buroblad, is dat ook te doen dan want echt wijs word ik er niet uit...Anders blijft t, maar telkens bij 1 foto tegelijk.
Ik heb net de tekst in dat topic aangepast, ik denk dat het nu duidelijker is :) O-)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb net de tekst in dat topic aangepast, ik denk dat het nu duidelijker is :)
:^

De link van Spider sais it all:
[FAQ=,plaatje]Algemene FAQ: Hoe plaats ik een plaatje?[/FAQ]
 
Laatst bewerkt:
Het plaatsen van meerdere foto,s is bij mij gelukt via Documenten, dus wat mij betreft mag dit Topic gesloten worden, Bedankt allemaal voor de info.....

Sluit maar af.
 
het lukt mij niet om een foto bij me naam te zetten..
het is steeds te groot en ookal verklein ik hem , dan krijg ik nog de melding dat het te groot is :?
 
het lukt mij niet om een foto bij me naam te zetten..
het is steeds te groot en ookal verklein ik hem , dan krijg ik nog de melding dat het te groot is :?
Bekende foto :?


Probeer deze eens....

full


Wellicht gaat het niet goed omdat je hem van Hyves haalt.... :?
 
haha jah that's me :] en die foto wil ik idd dr ook op hebben.. ;)
Maar ook als ik die link weghaal (van hyves) dan zegt ie nog : Het door jou toegevoegde icoon is te breed. Hij mag maximaal 100 pixels breed zijn. Je icoon is 120 pixels breed.

En ik heb hem nu al zovaak verkleind en aangepast en nog lukt t niet B|
 
Laatst bewerkt:
Nou t is me eindelijk gelukt *O* ..ik kon hem eerst verkleinen tot onder de 100 pixels maar dan pakte ie hem nog nie :?

Ach ja ben nie zo'n ster met computers :P
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan