• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

Foto`s ! Mijn kneedown :)

• Onderwerp starter Onderwerp starter Mich
  • Startdatum Startdatum

Mich

MF veteraan
Lid geworden
23 nov 2001
Waarderingsscore
10
Het is eigenlijk al een tijdje geleden gebeurt, maar aangezien iedereen hier om foto`s vraagt heb ik ff gewacht tot ik het bewijs had… ;)
Had eigenlijk nooit echt aan knee-downs gedacht, ik had net mijn rijbewijs gehaald en ging echt geen domme dingen doen, zoals knee-downen met bijna geen rijervaring. Maar toen zat ik lekker in een bocht en hoorde de steppie over het asfalt schrapen. Een kneedown moet dan ook wel lukken. Dus snelweg op, afslag gepakt. Knie uitgestoken …steppie wel knie niet. Dus ff zitten klooien met de zithouding en jawel hoor. Daar ging ie !!!!
Dat was wel al een tijdje geleden, maar heb net digitale camera gekocht dus ff foto`s wat foto`s gemaakt. Eerst op een parkeerplaats en dan de snelweg op ……..bleek de accu op te zijn. :( Ook had ik een dronken fotograaf dus de foto`s zijn niet echt gelukt, maar het gaat om het principe. ;)
Nu officieel: Jaaaaaaaaa ik heb een kneedown gemaakt :)

Foto `s staan hier: http://nl.msnusers.com/zooivanmich/mijnmotor.msnw

Dat er maar nog veel mogen volgen :)

Dit schreef Spider dus en niet FC,
heeft 'ie weer niet uitgelogd thuis :(

Laatst bewerkt:
Kijk wie zegt dat je een blade nodig hebt om een behoorlijk bochtje te draaien! *D

Gaaf hoor. 8-)

Ziet er goed uit :)

Mooi! 8-)
Welke bandjes heb je erop zitten?

Als er macadams op liggen let dan op, vooral vooraan heb je dan niet veel meer over.
Bridgestones doen hun job veel beter.

En stepjes aan de grond daar neem ik mijn hoedje voor af, want dan moet je wel écht plat gaan.

Mooi! 8-)
Welke bandjes heb je erop zitten?

Als er macadams op liggen let dan op, vooral vooraan heb je dan niet veel meer over.
Bridgestones doen hun job veel beter.

En stepjes aan de grond daar neem ik mijn hoedje voor af, want dan moet je wel écht plat gaan.
Er zitten BT-45 onder dus dat zit wel goed.
Steppies....euhh daar is al een een heel stuk vanaf *D , de beperkende factor links is nu de middenbok en recht fftjes de uiltaat geschrapt, maar dat was niet echt de bedoeling.

Strak!
(die KD, niet de foto's...)

gefelici!!!

weer een ontmaagd...welcome to the kneedownclub :) :}

Het is eigenlijk al een tijdje geleden gebeurt, maar aangezien iedereen hier om foto`s vraagt heb ik ff gewacht tot ik het bewijs had… ;)
Had eigenlijk nooit echt aan knee-downs gedacht, ik had net mijn rijbewijs gehaald en ging echt geen domme dingen doen, zoals knee-downen met bijna geen rijervaring. Maar toen zat ik lekker in een bocht en hoorde de steppie over het asfalt schrapen. Een kneedown moet dan ook wel lukken. Dus snelweg op, afslag gepakt. Knie uitgestoken …steppie wel knie niet. Dus ff zitten klooien met de zithouding en jawel hoor. Daar ging ie !!!!
Dat was wel al een tijdje geleden, maar heb net digitale camera gekocht dus ff foto`s wat foto`s gemaakt. Eerst op een parkeerplaats en dan de snelweg op ……..bleek de accu op te zijn. :( Ook had ik een dronken fotograaf dus de foto`s zijn niet echt gelukt, maar het gaat om het principe. ;)
Nu officieel: Jaaaaaaaaa ik heb een kneedown gemaakt :)

Foto `s staan hier: http://nl.msnusers.com/zooivanmich/mijnmotor.msnw

Fuck !

Daar gaat mijn smoes dat het aan de motor en de banden moet liggen ;( ;) Moet ik weer een nieuwe verzinnen.
Maar gefeli iig.

Waar ligt die parkeerplaats? Is perfect om te oefenen.. Als het een beetje in de buurt van Tilburg ligt ga ik daar eens oefenen

Op donderdag 06 juni 2002 11:45 schreef bierelier het volgende:
gaaf die KD ,aan de strepen op het asfalt te zien wordt er wel meer gedaan daarvolgens mij in Huizen(vlak bij de haven ) heb daar nog rondegeden met lessen
Het is in Huizen. Bij de parkeerplaats van SV Huizen en Idance. Kan je heerlijk ff je bandjes opwarmen voordat je gaan rijden.

Er zitten BT-45 onder dus dat zit wel goed.
Steppies....euhh daar is al een een heel stuk vanaf *D , de beperkende factor links is nu de middenbok en recht fftjes de uiltaat geschrapt, maar dat was niet echt de bedoeling.

Vandaag ben ik ook nog eens gaan kneedownen.
Op een half klaverblad hier, dus 2 bochten.

De banden waren al goed warmgereden en ik ging vlot de 1ste bocht in. Zachtjes de knie tegen de grond, gas bij, nog ietsje platter, nog ietsje platter, SCHRAAP!!! (niet de knie, maar het steuntje tegen het asfalt)

Ik verschoot mij te pletter, want ik had echt het gevoel dat ik die bocht al veel en veel sneller genomen heb en nog nooit heb ik de steun aan de grond gereden.
Thuisgekomen blijkt dat ik naast steun en schoen, ook het rechterdekseltje van het carter aan de grond heb gehad!!!!

Hoe jij je steunen kan afslijten weet ik niet want platter dan dat zal ik met mijn gs nooit kunnen. (zonder brokken)

Terug
Bovenaan Onderaan