Foto-soep meeting (die Motor Lies WEL kon openen)

dat wil je niet :o écht niet :X



Ok, ok - ik geloof je op je woord :+

Ik ben in ieder geval op de soep maar denk niet dat ik mee kan naar Maastricht, we hebben 's middags ook nog een 50 jarige bruiloft en die begint om een uur of 4 al met een High Tea en daar na allemaal lekkere hapjes.

Het is maar goed dat de personen van wie het feessie is niet op MF komen want dan zou de verrassing eraf zijn.
De personen in kwestie zijn pas dinsdags 50 jaar getrouwd maar hun kinderen hebben dus dat feessie geregeld op zondag.
Er zijn zo al een man of 12 die lekker eten klaarmaken - Barb maakt de komkommersalade *O* - en er zit nog een Fillipijnse tussen die waarschijnlijk wat klaar maakt en een Indische die wat klaar maakt - dus dat zal me wat worden.
 
Loont het nog wel de moeite voor die paar mensen?

(Verplaatsen???)
:^

als er meer mensen waren geweest was het wel de moeite waard om dat eind te rijden...
nu weet ik het nog niet...


ben gek op Maastricht en wil er graag naar toe, maar het zit wel erg dicht op de vorige meet
 
:^

als er meer mensen waren geweest was het wel de moeite waard om dat eind te rijden...
nu weet ik het nog niet...


ben gek op Maastricht en wil er graag naar toe, maar het zit wel erg dicht op de vorige meet

Ik zou zeggen ergens in mei of juni zelfs behoort dat nog tot een optie?
 
Ja het word nu wel een klein groepje idd.. -O-

Op zich vind ik het niet erg, 't is al zo lang geleden dat we bij Hans zijn geweest.. :P
het komt denk ik omdat het veel te vlug op de vorge meetings zit.. maar we zijn natuurlijk wel afhankelijk van wanneer Hans kan. :Y

@ Hans_V wat wil jij? wil je het voor dat handje vol mensen door laten gaan :? of plannen we een datum verder vooruit...zeg juni :)
 
Ja het word nu wel een klein groepje idd.. -O-

Op zich vind ik het niet erg, 't is al zo lang geleden dat we bij Hans zijn geweest.. :P
het komt denk ik omdat het veel te vlug op de vorge meetings zit.. maar we zijn natuurlijk wel afhankelijk van wanneer Hans kan. :Y

@ Hans_V wat wil jij? wil je het voor dat handje vol mensen door laten gaan :? of plannen we een datum verder vooruit...zeg juni :)



Voor mij maakt het niet uit zo'n klein groepje - ik kom toch wel (en zoveel te meer soep hebben we }) ;)
 
Ja het word nu wel een klein groepje idd.. -O-

Op zich vind ik het niet erg, 't is al zo lang geleden dat we bij Hans zijn geweest.. :P
het komt denk ik omdat het veel te vlug op de vorge meetings zit.. maar we zijn natuurlijk wel afhankelijk van wanneer Hans kan. :Y

@ Hans_V wat wil jij? wil je het voor dat handje vol mensen door laten gaan :? of plannen we een datum verder vooruit...zeg juni :)

Mij maakt het ook niet zoveel uit :) , Als we met persoon of 5/6 zijn kan het ook gezellie worden. Maar ergens in Juni kan ook wel met uitzondering van het weekend van 20/21 Juni
 
Ik zal even kijken of Rob en ik zondag mee kunnen,

Wilde aankomend weekend eigenlijk al naar Maastricht, even overleggen of vriend lief niet iets anders in de planning heeft dit weekend :)

En soep bij Hans is zowizo lekker :+
 
maar uh.....ik vind het heel moeilijk om te beslissen of het wel of niet door moet gaan..

Dus uh......Wie wil de knoop doorhakken?
 
Okee :)

Maar wie komt er allemaal :?

Als mijn adminitratie klopt zouden dat de volgende mensen moeten zijn :+

Motor Lies
Fully Heeft geen keus })
Bikermousekomt alleen voor de soep.....de snoepert :P
Hans_V de soepexpert :Y
Liessy kan er nu echt niet mee ronderuit :+
Chazerboz moet met Lies mee O-)

en nog een paar ovb-tjes

Dropske ovb
Theaterbeest ovb
Spip70 ovb
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan