foto's motor en omgeving

zoiets ?

full
 
Wat ik dus heb begrepen van anneke is dat het dus NIET in het buitenland moet zijn maar in Nederland en van de 'natuurprovincies'. Mijn piccies in Oostenrijk waren ook niet goed genoeg ;( ;)
 
Wat ik dus heb begrepen van anneke is dat het dus NIET in het buitenland moet zijn maar in Nederland en van de 'natuurprovincies'. Mijn piccies in Oostenrijk waren ook niet goed genoeg ;( ;)

Deze komen allemaal uit Zuid-Holland.
De eerste 2 bij het Haringvliet en de 3e in een polder hier...

;)

Deze foto's zijn verkleind. Ik heb natuurlijk ze ook in een goed formaat.
 
Hallo, ik ben op zoek naar:

Mooie, haarscherpe, 'rechtenvrije', digitale ten alle tijde te gebruiken foto's van:
- Mensen in actie op de foto (liefst in bocht) maar mag ook gewoon rechte weg. De foto moet wel duidelijk beeld van de omgeving geven. Stadsfoto's zoek ik niet, maar wel mooie plaatjes van omgeving met bomen, bos, weilanden etc.
- Gebieden; drenthe, groningen, overijssel, twente, achterhoek, brabant.
- Geen wheelies, burnouts etc. (sorry MadMax)

Kun je me voorzien van een beeld(en) ; stuur dan even een bericht en ik geef je een geschikt emailadres.

Het zou fantastisch zijn reacties te ontvangen.
Dank alvast, ik ben benieuwd!!

(Foto's worden tzt gepubliceerd in een eigen uitgave. Dus geen recht van retour oid.)
Ik wil niet rot doen, maar alleen waarschuwen. Mensen, denk aan de auteursrechten. Zeker jij Anneke, als je gaat publiceren. Ze zegt wel "Geen recht van retour o.i.d.". Je zou eigenlijk zeer duidelijk moeten stellen dat met het beschikbaar stellen van de foto's van alle rechten wordt afgezien. Eigenlijk moeten zowel de fotograaf als de gefotografeerde dat verklaren.

Het zou zo kunnen zijn dat jij geld verdient (hoeft niet zo te zijn, maar het KAN) aan foto's die mensen aan jou te beschikking stellen. Ook achteraf zou je in de problemen kunnen raken.

Als je profiel klopt, zul je daar ongetwijfeld al eerder over hebben gehoord.

Uiteraard hoop ik dat alles in goede harmonie zal velopen en daarom wens ik iedereen veel plezier en succes.

Fred
 
Hallo hallo...er zitten zeker super goede foto's tussen! Ik weet alleen niet zo goed hoe het forum werkt en hoe ik fotootjes kan downloaden en hoe ik mensen een personal message kan sturen~!
Ik was in de veronderstelling automatisch mail te krijgen zodra er reactie waren...maar dat is vergissing geloof ik.

Alsnog wil ik een ieder heeel vriendelijk verzoeken zn pics naar mn mail adres te sturen!

Het is voor een website/folder. Maar meer daarover later! Absoluut niet om motorrijden in negatief daglicht (zoals gesuggereerd) te zetten maar eerder omgekeerde!
 
ja die zijn mooi en leuk maar absoluut niet geschikt voor mijn doeleind!! Hopelijk is er nog iemand met oerhollandse beelden..
 
Hallo hallo...er zitten zeker super goede foto's tussen! Ik weet alleen niet zo goed hoe het forum werkt en hoe ik fotootjes kan downloaden en hoe ik mensen een personal message kan sturen~!
Ik was in de veronderstelling automatisch mail te krijgen zodra er reactie waren...maar dat is vergissing geloof ik.

Alsnog wil ik een ieder heeel vriendelijk verzoeken zn pics naar mn mail adres te sturen!

Het is voor een website/folder. Maar meer daarover later! Absoluut niet om motorrijden in negatief daglicht (zoals gesuggereerd) te zetten maar eerder omgekeerde!


Rechtermuisknop op het plaatje: kies voor Afbeelding opslaan als...
of een soortgelijke optie, en dan ergens op je computer opslaan.

En onderaan dit scherm staat een aankruisvakje:
Email notificatie: Mail mij zodra er gereageerd is.

Die even aankruizen.
 
thanks...was er inmiddels achter.
Maar alsnog bedankt hoor! HEb de bruikbare plaatjes opgeslagen`.
 
Terug
Bovenaan Onderaan