Foutmelding!

Janenjoep

MF veteraan
21 jun 2010
2.989
1.050
Sittard
Ik krijg iedere keer als ik een topic of reactie aanklik, deze melding bovenaan het scherm in een langwerpig venster: "Oeps! We zijn enkele problemen tegengekomen. Probeer het later opnieuw. Meer foutdetails kunnen zich in de browserconsole (F12/Shift-CTRL-J) bevinden." Mateloos irritant, ligt dat aan mij? of hoe krijg ik die melding definitief weg? Heb al gekeken bij F12/Shift_CTRL, maar die stelt "geen fouten".
Ik ben een nitwit op dit gebied, dus antwoorden graag begrijpelijk voor een niet-IT-er!
 
Idd zelfde melding gehad afgelopen dagen. Ook in de app gedoe met popups over cookies. Cookies kan ik nergens aanpassen, app opnieuw geïnstalleerd, nog geen optie voor cookies. Wel op de PC optie voor cookies, deze allemaal geaccepteerd. Toch nog gedoe op de telefoon, Samsung met Android 14.
 
Maak je gebruik van een adblocker? Zo ja, zet die eens uit en kijk of je nog steeds foutmeldingen hebt...

[Edit]
Ook aan deze kant heb ik een aanpassing gedaan, ben benieuwd of het nu nog voorkomt.
 
Laatst bewerkt:
Geen adblocker, voor de duidelijkheid het beeld toegevoegd.
 

Bijlagen

  • 20240306_154028.jpg
    20240306_154028.jpg
    397,8 KB · Weergaven: 0
Correctie: er zit een AdBlocker in mijn VPN (Nord); uitgeschakeld en de melding is weg. Bedankt voor de tip, maar betekent dat dat ik die VPN niet meer kan gebruiken bij het MF zonder dat ik die melding krijg?
 
Laatst bewerkt:
Je zal in de developer tools/console van je browser moeten kijken wat de oorzaak is van de foutmelding. Dat kan ik vanaf hier niet zien namelijk.
 
Als je de foutmelding in beeld krijgt kan je (afhankelijk van welke browser je gebruikt) de F12 toets indrukken (of CTRL-Shift-I) om de console op te roepen. Dan komt er een venster in beeld met als het goed is ergens een rood uitroepteken of rood kruisje. Als je daar op klikt zou je de foutmelding moeten zien met uitleg waarom je die melding krijgt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan