L Laser MF'er Lid geworden 12 apr 2005 Berichten 45 Waarderingsscore 0 Locatie Zeist 5 okt 2007 #1 Hier even een foto van mijn bike heb het frame laten poedercoaten Laatst bewerkt: 5 okt 2007
KMan Die hard MF'er Lid geworden 4 aug 2005 Berichten 806 Waarderingsscore 0 Locatie Almelo 5 okt 2007 #2 Ik vind mooi
F flyingdutchy MF veteraan Lid geworden 6 okt 2004 Berichten 9.301 Waarderingsscore 1 5 okt 2007 #3 Laser zei: Hier even een foto van mijn bike heb het frame laten poedercoaten[afbeelding] Klik om te vergroten... dat soort dingen zijn mooi....maar man wat een klus! je hele motor uit elkaar tot een kaal frame, powdercoaten en weer helemaal in elkaar zetten persoonlijk zou ik voor een goud/koper frame gaan bet bijpassende wielen staat mooi bij dat zwart Laatst bewerkt: 5 okt 2007
Laser zei: Hier even een foto van mijn bike heb het frame laten poedercoaten[afbeelding] Klik om te vergroten... dat soort dingen zijn mooi....maar man wat een klus! je hele motor uit elkaar tot een kaal frame, powdercoaten en weer helemaal in elkaar zetten persoonlijk zou ik voor een goud/koper frame gaan bet bijpassende wielen staat mooi bij dat zwart
fighter henk MF legend Lid geworden 30 sep 2007 Berichten 13.116 Waarderingsscore 167 6 okt 2007 #4 het is een echte ; black beauty , ook al is het een bmw gekheid ,