Free Conan01

Status
Niet open voor verdere reacties.

El Snorro

MF veteraan
19 jun 2007
24.455
0
Ik heb helaas moeten vernemen dat onze collega/vriend permanent gebanned is...
Aangezien dit natuurlijk niet de bedoeling kan zijn, en de modjes natuurlijk onze allerliefste vriendjes zijn, zouden wij natuurlijk allemaal graag zien dat de ban wordt opgeheven.

Hij heeft beloofd zich voorbeeldig te zullen gedragen!!

bedankt :j
 
Slaat ook nergens op.

Con plaatst wel eens een link, maar hij is veel meer bezig met adviezen en de daadwerkelijke verkopen worden via de mail en telefonisch afgehandeld.
 
zegt die mod tegen mij dat me tampon dwars zit.

die mag dan dwars zitten die modjes hebben de vingers stijf op mekaar zodat ze er niks doorheen zien. jammer klein beetje kinderachtig ook
 
Dus omdat ie een linkje poste van een té dikke motor (die toevallig van zich zelf was, en wou verkopen :P) istie nou weg? :(
 
Chinese censuur!Of oerhollandse afgunst?
kom je met je kop boven het maaiveld,dan gaat hij eraf!
 
Allemaal leuk zo maar is een 2e topic niet een beetje veel van het goede ? :? Ik denk niet dat de modjes veel voor Con gaan doen als deze bitchfight het offroad stuk gaat overheersen B|
 
Ook op deze kan nu dus een slotje. Misschien dat 1 van de geachte modjes bereid is dit te doen?

Blij dat jullie op de permanente ban zijn terug gekomen. Jammer dat er nog even zo gereageerd wordt op een hele groep i.p.v. op een aantal mensen die misschien te fel reageerden.

Het is btw ,,ter verantwoording" i.p.v. ,,tot verantwoording". :P
 
Slotje.

Oh Mario... een reactie om 00.38 is zaterdags.... maar aaneensluitend op vrijdagnacht he?
Niet zondag. ;)

Kijk nog maar eens goed en dan weet je wat ik bedoel. O-)

Voordat je mensen probeert TER verantwoording te roepen. ;)
 
Laatst bewerkt:
zegt die mod tegen mij dat me tampon dwars zit.

die mag dan dwars zitten die modjes hebben de vingers stijf op mekaar zodat ze er niks doorheen zien. jammer klein beetje kinderachtig ook

Dat was in een ander topic, over een ander onderwerp.Heeft 0,0 zin om dat uit het verband te trekken en hier te vermelden.

Die tweede reactie... die plaats je openlijk, die ga je nu ook openlijk weer rechtzetten, neem ik aan ?
 
Allemaal leuk zo maar is een 2e topic niet een beetje veel van het goede ? :? Ik denk niet dat de modjes veel voor Con gaan doen als deze bitchfight het offroad stuk gaat overheersen B|

We proberen onze mening objectief te houden, maar niets menselijks is de meesten van ons vreemd en je spreekt verstandige woorden hier ;)

Zie ook Baksteen in "Conan terug in offroad!!"
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan