fzr 600r kart

royk

MF'er
16 okt 2007
44
0
arnhem
goede middag ik ben een yamaha fzr 600r uit 94 op een kart aant bouwen.
kan iemand mij vertellen wat ik precies nodig om het blok lopend te krijgen
ik heb nu

het blok + caburateurs en airbox
draadboom
bobine
en de cdi is onderweg

en is het moeilijk om de draadbopom zelf temaken

evetueele tips zijn ook welkom

gr roy
full
 
goede avond mensen heb het frame nu helemaal goed en in elkaar gelast maar wilde net het blok starten maar kreeg geen vonk kan iemand mij vertellen waar ik het besten kan beginnen mat meten en nakijken alvast bedankt

als er iemand in de buurt van arnhem woont en verstand heeft van draadbomen
feel free to drop by om mij een handje te helpen


mvg roy kunst
 
1--> is denk ik van je oliekoeler in dit geval dormiddel van je kvs dat blokje achter je filter
2--> is je toevoer van kvs naar je waterpomp dus moet een leiding van je radiator op komen.
3--> op de foto's lijkt het alsof de pijp uit je cilinderkop komt in dit geval zal het de kvs afvoer zijn.
4--> is denk ik je carterontluchting .

ik hoop dat je er iets mee bent en veel succes nog met het project.

groeten maarten
 
dat had ik al geprobeert maar ik kan die bestanden niet bekijken ben namelijk geen lid en word ook niet toegelaten maar even goed bedankt


1: Oliekoeler, de linkse gaat naar de radiateur (zie foto).

4 is de carterontluchting. Die dikke zit aan de andere kant aan je luchfilter (middenin)

5 Deze gaat vanaf de onderste horizontale buis via de oliekoeler naar de radiateur.

full


Voor die andere zal ik eens even voor je in de schuur kijken :)
 
Laatst bewerkt:
2: Daar loopt een dikke slang rechtstreeks naar links onderaan de radiateur.

3: Overloop van de koelvloeistof. De overloop komt in een reservoir terecht die bij het zitje zit. Aansluiten aan de bovenste aansluiting van het reservoirtje.

De onderste aansluiting van het KVSreservoirtje gaat rechtstreeks naar de radiateur (vlak bij de vuldop, die kun je nog op de foto zien).

Als je meer vragen hebt stuur dan ff een mailtje. Dat gaat wat sneller.

Succes!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan