Garageopruiming, diverse (race)spullen/onderdelen te koop

Graag gedaan :) Overigens, ik sta ook open voor biedingen hoor. Ik heb nu ongeveer de helft van de nieuwprijs gehanteerd, maar als iemand een bod wil doen kan dat uiteraard ook.
 
Extra in de aanbieding, Rev'it onderkleding. Twee beschikbaar in de maat M.
 

Bijlagen

  • IMG_8132.JPG
    IMG_8132.JPG
    32,1 KB · Weergaven: 7
Ha Arie, een vraagje over de ketting beschermer: Hoe wordt deze aan de achterbrug bevestigd? En wat wil je er voor hebben?
 
Prima

opsturen een mogelijkheid??
Ja hoor, geen probleem. Als ik het naar een dhl-punt mag sturen kost dat volgens mij 4,50 en naar je thuisadres 5,75. Wat heeft je voorkeur? Indien akkoord stuur me dan maar even je adres via een pb.
 
Ha Arie, een vraagje over de ketting beschermer: Hoe wordt deze aan de achterbrug bevestigd? En wat wil je er voor hebben?
Hoi Onon, deze kun je bevestigen met een boutje op je achterbrug. Ik kan (eind) deze week wel even een goeie foto van de bevestiging maken, zodat je kunt zien hoe dat precies zit. Deze mag weg voor 10 euro.
 
Ha Arie, een vraagje over de ketting beschermer: Hoe wordt deze aan de achterbrug bevestigd? En wat wil je er voor hebben?
Hoi Onon, bij deze een foto van de bevestiging. Er is een gaatje aan de zijkant geboord, waarmee je dus dmv een boutje aan je achterbrug kan bevestigen.
 

Bijlagen

  • IMG_8172.JPG
    IMG_8172.JPG
    57,6 KB · Weergaven: 8
Terug
Bovenaan Onderaan