Garageverkoop (jassen,broeken,helmen,dempers ..en meer)

Interesse in dainese textiel broek.
Wat voor maat is dat, 116??

Wat zijn jouw maten, lengtes?
Of waar kan ik eventueel passen.
 
JAJA Dainese Jas en beschermingspanty zijn ook verkocht!!!! :)

Hoi Japster, heb je de MQP tuinbroek nog? is deze broek niet superwarm gevoerd? Ik wil deze broek gebruiken als regenbroek, maar dan moet hij niet bloedjeheet gevoerd zijn. Bovendien vind ik €75,- wel wat aan de hoge kant........... Ohja, ik ben 1.83, ±80 kg, gaat dat lukken?
 
Sorry was een weekje op vakantie!! :) :) :)

@ Mark; de Dainese broek is van m'n broer, +/- 1.95m en tegen de 100 kilo

@ Geoffrey; 50 eur is denk ik te weinig, dan blijft ie stof verzamelen! ;) was (dacht ik) reteduur en is alleen met rijles gedragen. Ik zal ff (is ook van m'n broer) vragen wat voor ons de 'bodemprijs' is.

@ MartK; De MQP broek heeft een uitneembare (Rits) voering, is geloof ik niet echt warm zonder de voering, maar met voering wel. Ik ben 1.85 en tegen de 90 kilo dus dat kan wel denk ik.

Laat maar horen! Gr, Japster
 
@ MartK; De MQP broek heeft een uitneembare (Rits) voering, is geloof ik niet echt warm zonder de voering, maar met voering wel. Ik ben 1.85 en tegen de 90 kilo dus dat kan wel denk ik.

Laat maar horen! Gr, Japster~[/quote]

Hoi Japster, ik heb je gemaild.......
 
bied bij deze 50 euro voor de textiele jas.


Hey Geoffrey, de Jas was dik 400 E en is idd alleen met rij-les gedragen :-) . voor minder dan 125E gaat ie niet weg. Dan bewaar ik em gewoon als het ooooit nog een keer te koud voor leer gaat worden of ik wat anders ga rijden!
 
@ MartK; De MQP broek heeft een uitneembare (Rits) voering, is geloof ik niet echt warm zonder de voering, maar met voering wel. Ik ben 1.85 en tegen de 90 kilo dus dat kan wel denk ik.

Laat maar horen! Gr, Japster~[/quote]

Bedankt voor je mailtje, zaterdag ben ik pas laat thuis, ik denk dat ik je 's avonds ff bel om voor zondag iets af te spreken......prettig weekend alvast
 
Als de Dainese broek nog niet verkocht is, wil ik hem graag hebben:
Samen met de Schott jas voor €175?
 
Terug
Bovenaan Onderaan